|
|
Konkurs stanowi unikatowe w Polsce forum łączące wykładowców, studentów, uczniów szkół i firmy związane z grami komputerowymi. Na zwycięzców i wyróżnionych czekają liczne nagrody ufundowane przez firmy. W wydarzeniu zapowiedzieli udział czołowi polscy przedstawiciele branży gier wideo. Wśród nich można wymienić: Microsoft, CD Projekt, Techland, 11bit Studios, Teyon, Vivid Games, AT Games, Wastelands Interactive, ale zainteresowanie sięga szeroko poza grono wymienionych firm.
Tegoroczna edycja ma wyjątkowy charakter. Sektor gier wideo został uznany od tego roku za ambasadora nowoczesnej Polski. Tym samym Narodowe Centrum Badań i Rozwoju umożliwiło finansowanie prac badawczych, tak by polski przemysł gier mógł jeszcze skuteczniej konkurować z zagranicznymi twórcami.
Konkurs został rozszerzony o dwa wydarzenia - warsztaty i konferencję. Warsztaty prowadzone przez praktyków biznesu i ekspertów branży, mają stać się przyczynkiem do nawiązania współpracy w zakresie prowadzenia wspólnych prac badawczo - rozwojowych. Równolegle z warsztatami zorganizowana zostanie konferencja obejmująca tematykę wskazaną przez program sektorowy GAMEINN. Dzięki temu wydarzeniu firmy zapoznają się z kompetencjami uczelni w zakresie gier video, co pozwoli zwiększyć potencjał oraz innowacyjność polskich producentów gier na arenie globalnej.
O wynikach konkursu zdecyduje Jury złożone z przedstawicieli firm oraz pracowników z głównych ośrodków akademickich w Polsce, które kształcą studentów w dziedzinie gier komputerowych. Miejscem wszystkich wydarzeń będzie Art_Inkubator zlokalizowanym w Fabryce Sztuki w Łodzi.
Do konkursu można się zgłaszać do 18 czerwca poprzez formularz znajdujący się na stronie konkursu. Lista sponsorów i patronatów cały czas się powiększa dlatego warto ją śledzić na stronie wydarzenia.