Data dodania
Kategorie aktualności

Czy chcesz się dowiedzieć jak zbudować solidne fundamenty biznesu online? A może chcesz wiedzieć jak budować markę własną w Internecie i odkryć świat marketingu internetowego? Zapisz się na szkolenie „Marketing w e-commerce” organizowane przez Biuro Karier PŁ i zdobądź umiejętności, które wyróżnią Cię na rynku.

Image

Weź udział w bezpłatnym kursie e-learningowym, przygotowanym przez Pawła Tkaczyka – eksperta od marketingu i budowania marki.

Szkolenie „Marketing w e-commerce” jest skierowane zarówno do osób, które prowadzą własny biznes online i chcą go wznieść na wyższy poziom, jak również dla tych, którzy dopiero rozważają wejście do świata e-commerce. Bez względu na to, czy jesteś właścicielem małego sklepu internetowego, czy marzysz o stworzeniu wielkiej platformy e-handlowej, albo jesteś specjalistom i chcesz budować markę własną w Internecie, ten kurs pomoże Ci zdobyć niezbędne umiejętności i wiedzę, aby osiągnąć swój cel.

Program składa się z:

  • webinaru na żywo wraz sesją Q&A z Pawłem Tkaczykiem, pod tytułem Biznesowa głowa, czyli rzeczy, które musisz przestawić sobie w głowie, kiedy chcesz iść na swoje, który odbędzie się 7 grudnia 2023 r. w godz. 19:00 – 20:30. Webinar zostanie również nagrany i udostępniony uczestnikom;
  • 17 lekcji video oraz dodatkowych ćwiczeń, quizów itp., które będą dostępne na przez dwa miesiące na platformie online;
  •  materiałów PDF utrwalających wiedzę.
  •  po ukończeniu 100% kursu otrzymasz certyfikat

Co należy zrobić, aby wziąć udział w szkoleniu: do 13 listopada złóż aplikację na platformie Santander Scholarships:

  • do 14.11  wykonaj test umiejętności Clevry, do którego otrzymasz dostęp po złożeniu aplikacji,
  • do 25.11  poczekaj na wyniki rekrutacji do programu,
  • do 1.12 potwierdź chęć udziału w projekcie, jeśli Twój wynik będzie pozytywny. Uwaga! Jeżeli tego nie zrobisz – przekażemy Twoje miejsce kolejnej osobie z listy rezerwowej.

O prowadzącym:

Paweł Tkaczyk to jeden z najbardziej rozpoznawalnych ekspertów od budowania marki w Polsce. Jego książka, „Zakamarki marki” jest bestsellerem i lekturą obowiązkową na najlepszych polskich uczelniach. Od 17 lat buduje silne marki. Znajduje się w czołówce osobowości związanych z marketingiem w Polsce.