Rekrutacja.p.lodz.pl
Wikamp


Fb

Komunikat ws. w sprawie prowadzenia obsługi świadczeń pomocy materialnej w okresie zawieszenia zajęć w uczelni wywołanego zagrożeniem wirusem SARS-CoV-2



Poniżej i w załączeniu znajduje się Informacja nr 1 prorektora ds. studenckich Politechniki Łódzkiej z 12 marca 2020 r. w sprawie prowadzenia obsługi świadczeń pomocy materialnej w okresie zawieszenia zajęć w uczelni wywołanego zagrożeniem wirusem SARS-CoV-2:

 

 

W związku z decyzją o zawieszeniu zajęć dydaktycznych w Politechnice Łódzkiej i zgodnie z zaleceniami Ministra Zdrowia i Głównego Inspektora Sanitarnego zalecających ograniczenie do niezbędnego minimum bezpośrednich kontaktów pomiędzy osobami wprowadzam z dniem 12 marca 2020 r. do odwołania poniższe zmiany w procedurze ubiegania się przez studentów i doktorantów o świadczenia pomocy materialnej:

  1. Studenci/doktoranci ubiegający się o stypendium socjalne, zapomogę oraz stypendium dla osób niepełnosprawnych składają odpowiednie wnioski wyłącznie poprzez:

- przesłanie czytelnych skanów lub zdjęć oryginału wydrukowanego wypełnionego i podpisanego wniosku oraz skanów lub zdjęć wszystkich wymaganych dokumentów (zaświadczeń, oświadczeń itp.) stanowiących załączniki do wiadomości e-mailowej wysyłanej z indywidualnego konta w systemie poczty elektronicznej PŁ i kierowanej na adres res@adm.p.lodz.pl

a następnie

- niezwłoczne przesłanie za pośrednictwem Poczty Polskiej przesyłki zawierającej oryginały ww. dokumentów kierowanej na adres: Sekcja Obsługi Świadczeń PŁ, ul. Żeromskiego 116 90-924 Łódź.

  1.  Studenci/doktoranci ubiegający się o stypendium rektora składają odpowiednie wnioski w okresie 14 -20.03.2020 r. wyłącznie poprzez:

- przesłanie czytelnych skanów lub zdjęć oryginału wydrukowanego wypełnionego i podpisanego wniosku oraz skanów wszystkich wymaganych dokumentów (zaświadczeń, oświadczeń itp.) stanowiących załączniki do wiadomości e-mailowej wysyłanej z indywidualnego konta w systemie poczty elektronicznej PŁ i kierowanej na adres res@adm.p.lodz.pl

a następnie

- niezwłoczne przesłanie za pośrednictwem Poczty Polskiej przesyłki zawierającej oryginały ww. dokumentów kierowanej na adres: Sekcja Obsługi Świadczeń PŁ, ul. Żeromskiego 116 90-924 Łódź.

  1.  Studenci/doktoranci, który chcą załatwić sprawy związane z ubezpieczeniem zdrowotnym składają odpowiednie formularze wyłącznie poprzez:

- przesłanie czytelnych skanów lub zdjęć oryginału wydrukowanego wypełnionego i podpisanego druku ZUS oraz oświadczenia, stanowiących załączniki do wiadomości e-mailowej wysyłanej z indywidualnego konta w systemie poczty elektronicznej PŁ i kierowanej na adres res@adm.p.lodz.pl

lub

- przesłanie za pośrednictwem Poczty Polskiej przesyłki zawierającej oryginały ww. dokumentów kierowanej na adres: Sekcja Obsługi Świadczeń PŁ, ul. Żeromskiego 116 90-924 Łódź.

 

W indywidualnych sytuacjach student/doktorant może zostać poproszony drogą e-mailową lub telefonicznie o osobiste stawiennictwo w Sekcji Obsługi Świadczeń PŁ ul. Żeromskiego 116 w Łodzi, bud. A-33, klatka E, IV piętro w celu uzupełnienia lub wyjaśnienia szczegółów dokumentacji.

Informacje w ww. sprawach można uzyskać drogą:

e-mail: res@adm.p.lodz.pl

lub telefonicznie:

(42) 631 20 88; (42) 631 20 80; (42) 631 20 33

 

Dr hab. inż. Witold Pawłowski, prof. PŁ

Prorektor ds. studenckich PŁ

Z-ca Kierownika Sztabu Antykryzysowego


Data dodania:2020-03-12
Data aktualizacji
Data zakończenia
Wprowadzone przez:
Agnieszka Garcarek-Sikorska
Pliki do pobrania
ZałącznikWielkość
informacja_nr_1.doc132 KB
ZałącznikWielkość
informacja_nr_1.pdf864.05 KB

Wydziały I JEDNOSTKI UCZELNIANE