W samym wydarzeniu, które odbyło się w sobotę, 23 maja uczestniczyło blisko 500 maturzystów.
- Warto podkreślić, że oglądalność wirtualnego dnia otwartego dynamicznie rośnie. Po pięciu dniach od wydarzenia, liczba wyświetleń na YouTube sięgnęła ponad 2000, a na Facebooku Rekrutacja PŁ – wyniosła już 3000 odsłon. Sadząc po rosnącej oglądalności, można uznać, że w formie wirtualnej udało się w pełni zaprezentować naszą uczelnię, opowiedzieć o tym, jakie możliwości daje studiowanie na Politechnice Łódzkiej, a przede wszystkim pokazać ludzi, którzy są wizytówką tego wyjątkowego miejsca – wykładowców, studentów i absolwentów - pisze w Życiu Uczelni Aleksandra Pawlik z Działu Promocji PŁ.
Serwis wykorzystuje pliki cookies. Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii w celach statystycznych oraz w celu dostosowania serwisu do indywidualnych potrzeb użytkowników. Jeśli wyrażasz zgodę na używanie cookies, to będą one zapisane w pamięci twojej przeglądarki.