W związku z ogłoszonym stanem epidemii wywołanej wirusem SARS-CoV-2 i ograniczeniami w działalności Uczelni, jak również dynamicznie zmieniającej się sytuacji gospodarczej w kraju, konkurs na stanowisko specjalisty/referenta administracyjnego w Sekcji Administracyjno-Technicznej ulega unieważnieniu. Jednocześnie informujemy, że wszelkie dotychczas nadesłane oferty zostaną komisyjnie zniszczone.
Dyrektor Centrum Kształcenia Politechniki Łódzkiej ogłaszana nabór na stanowisko: specjalista w Sekcji Administracyjno-Technicznej.
Instytucja: Politechnika Łódzka, Centrum Kształcenia
Stanowisko: specjalista/referent administracyjny
Miejsce pracy: Sekcja Administracyjno-Techniczna Centrum Kształcenia Politechniki Łódzkiej
Rodzaj umowy: umowa o pracę w pełnym etacie
Data ogłoszenia: 11.03.2020 r.
Termin składania dokumentów aplikacyjnych: 11.04.2020 r.
Miejsce złożenia dokumentów aplikacyjnych: Centrum Kształcenia Politechniki Łódzkiej
- elektronicznie: rkck@adm.p.lodz.pl
- pisemnie: Centrum Kształcenia Politechniki Łódzkiej, ul. Wólczańska 223, 90-924 Łódź, budynek B17, pok. 103
Link do strony www: https://www.p.lodz.pl/pl/lista/praca
Planowany termin zatrudnienia: 4.05.2020 r.
Podstawowy zakres obowiązków:
- współpraca z jednostkami organizacyjnymi Uczelni
- realizacja wyznaczonych zadań związanych z potrzebami Jednostki
- przygotowanie, gromadzenie i przechowywanie dokumentacji jednostki;
- prowadzenie spraw osobowych pracowników Centrum Kształcenia, w tym: planu urlopów, aktualności badań lekarskich, realizacji procedury zatrudniania nowego pracownika, wystawianie i rejestr delegacji służbowych,
- opisywanie faktur i przekazywanie ich do realizacji zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa i zasadami na PŁ,
- bieżąca kontrola budżetu Centrum Kształcenia i dokonywanie uzgodnień poprawności jego realizacji z odpowiednimi jednostkami PŁ,
- prowadzenie sekretariatu Centrum Kształcenia,
- prowadzenie spraw zgodnie z Instrukcją kancelaryjną, Jednolitym rzeczowym wykazem akt oraz Instrukcją o organizacji i zakresie działania Archiwum w Politechnice Łódzkiej,
- sporządzanie umów cywilno-prawnych i ich rejestracja,
- wystawianie faktur, rachunków i innych równoważnych dokumentów
- sporządzanie raportów, zestawień innych dokumentów wytworzonych w ramach wykonywanych obowiązków,
- obsługa administracyjno-biurowa.
Wymagania:
- wykształcenie wyższe
- biegła znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie
- biegła obsługa pakietu MS Office
- umiejętność pracy w zespole
- skrupulatność, samodzielność, zaangażowanie i odpowiedzialność
Wymagania dodatkowe:
- mile widziana znajomość drugiego języka obcego w stopniu komunikatywnym
- mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku
Oferowane warunki:
- praca w stabilnej organizacji
- pakiet socjalny
- szanse rozwoju i podnoszenia własnych kompetencji
Wymagane dokumenty:
- CV,
- list motywacyjny,
- podpisana klauzula informacyjna dla kandydatów do pracy w Politechnice Łódzkiej - załącznik 1 (Klauzula informacyjna dla kandydatów do pracy) ,
- zgoda Kandydata/Pracownika na przetwarzanie danych osobowych (zgodnie z art. 7 RODO) - załącznik 2 (Zgoda na przetwarzanie danych).
- Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie załącznik 3.
Liczy się data wpłynięcia dokumentów do Centrum Kształcenia PŁ.
Aplikacje, które wpłyną po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
PŁ zastrzega sobie prawo do kontaktu z wybranymi kandydatami.
Osoby zakwalifikowane do kolejnego etapu rekrutacji zostaną o tym powiadomione mailowo lub telefonicznie.
Data dodania:2020-03-10
Data aktualizacji
Data zakończenia
Wprowadzone przez:
Filip Podgórski