Rekrutacja.p.lodz.pl
Wikamp


Fb

Specjalista/referent administracyjny w Sekcji Administracyjno-Technicznej w Centrum Kształcenia Politechniki Łódzkiej.



W związku z ogłoszonym stanem epidemii wywołanej wirusem SARS-CoV-2 i ograniczeniami w działalności Uczelni, jak również dynamicznie zmieniającej się sytuacji gospodarczej w kraju, konkurs na stanowisko specjalisty/referenta administracyjnego w Sekcji Administracyjno-Technicznej ulega unieważnieniu. Jednocześnie informujemy, że wszelkie dotychczas nadesłane oferty zostaną komisyjnie zniszczone.

 

Dyrektor Centrum Kształcenia Politechniki Łódzkiej ogłaszana nabór na stanowisko: specjalista w Sekcji Administracyjno-Technicznej.

 

Instytucja: Politechnika Łódzka, Centrum Kształcenia

Stanowisko: specjalista/referent administracyjny 

Miejsce pracy: Sekcja Administracyjno-Techniczna Centrum Kształcenia Politechniki Łódzkiej

Rodzaj umowy: umowa o pracę w pełnym etacie  

Data ogłoszenia: 11.03.2020 r.

Termin składania dokumentów aplikacyjnych: 11.04.2020 r.

Miejsce złożenia dokumentów aplikacyjnych: Centrum Kształcenia Politechniki Łódzkiej

  • elektronicznie: rkck@adm.p.lodz.pl
  • pisemnie: Centrum Kształcenia Politechniki Łódzkiej, ul. Wólczańska 223, 90-924 Łódź, budynek B17, pok. 103

Link do strony www: https://www.p.lodz.pl/pl/lista/praca

Planowany termin zatrudnienia: 4.05.2020 r.

 

Podstawowy zakres obowiązków:

  • współpraca z jednostkami organizacyjnymi Uczelni
  • realizacja wyznaczonych zadań związanych z potrzebami Jednostki
  • przygotowanie, gromadzenie i przechowywanie dokumentacji jednostki;
  • prowadzenie spraw osobowych pracowników Centrum Kształcenia, w tym: planu urlopów, aktualności badań lekarskich, realizacji procedury zatrudniania nowego pracownika, wystawianie i rejestr delegacji służbowych,
  • opisywanie faktur i przekazywanie ich do realizacji zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa i zasadami na PŁ,
  • bieżąca kontrola budżetu Centrum Kształcenia i dokonywanie uzgodnień poprawności jego realizacji z odpowiednimi jednostkami PŁ,
  • prowadzenie sekretariatu Centrum Kształcenia,
  • prowadzenie spraw zgodnie z Instrukcją kancelaryjną, Jednolitym rzeczowym wykazem akt oraz Instrukcją o organizacji i zakresie działania Archiwum w Politechnice Łódzkiej,
  • sporządzanie umów cywilno-prawnych i ich rejestracja,
  • wystawianie faktur, rachunków i innych równoważnych dokumentów
  • sporządzanie raportów, zestawień innych dokumentów wytworzonych w ramach wykonywanych obowiązków,
  • obsługa administracyjno-biurowa.

 

Wymagania:

  • wykształcenie wyższe
  • biegła znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie
  • biegła obsługa pakietu MS Office
  • umiejętność pracy w zespole
  • skrupulatność, samodzielność, zaangażowanie i odpowiedzialność

 

Wymagania dodatkowe:

  • mile widziana znajomość drugiego języka obcego w stopniu komunikatywnym
  • mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku

 

Oferowane warunki:

  • praca w stabilnej organizacji
  • pakiet socjalny
  • szanse rozwoju i podnoszenia własnych kompetencji

 

Wymagane dokumenty:

  • CV,
  • list motywacyjny,
  • podpisana klauzula informacyjna dla kandydatów do pracy w Politechnice Łódzkiej - załącznik 1 (Klauzula informacyjna dla kandydatów do pracy) ,
  • zgoda Kandydata/Pracownika na przetwarzanie danych osobowych (zgodnie z art. 7 RODO) - załącznik 2 (Zgoda na przetwarzanie danych).
  • Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie załącznik 3.

 

Liczy się data wpłynięcia dokumentów do Centrum Kształcenia PŁ.

Aplikacje, które wpłyną po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

PŁ zastrzega sobie prawo do kontaktu z wybranymi kandydatami.

Osoby zakwalifikowane do kolejnego etapu rekrutacji zostaną o tym powiadomione mailowo lub telefonicznie.

 


Data dodania:2020-03-10
Data aktualizacji
Data zakończenia
Wprowadzone przez:
Filip Podgórski

Uczelnia

Wydziały I JEDNOSTKI UCZELNIANE