Dziekan Wydziału Fizyki Technicznej, Informatyki i Matematyki Stosowanej Politechniki Łódzkiej
ogłasza nabór na stanowisko: specjalista w Instytucie Fizyki Politechniki Łódzkiej.
Instytucja: Wydział Fizyki Technicznej, Informatyki i Matematyki Stosowanej Politechniki Łódzkiej
Stanowisko: Specjalista w Instytucie Fizyki Politechniki Łódzkiej
Data ogłoszenia: lipiec 2017r.
Termin składania ofert: 16 sierpnia 2017r. do godz.12.00
Opis stanowiska pracy:
- prowadzenie wszystkich bieżących spraw administracyjnych Instytutu Fizyki (m.in. załatwianie korespondencji przychodzącej i wychodzącej; ewidencja zwolnień lekarskich; zaopatrzenie biura w materiały niezbędne do jego funkcjonowania; załatwianie spraw socjalnych dla pracowników IF; przygotowywanie wniosków o nagrody, odznaczenia; przygotowanie wniosków premii kwartalnej; planowanie i kontrola oraz sprawozdania miesięczne z wykorzystania urlopów wypoczynkowych)
- sporządzanie planów, ankiet i sprawozdań Instytutu Fizyki związanych z jego działalnością naukowo-dydaktyczną (m.in. dotyczących działalności statutowej; sprawozdań GUS; ankiet ministerialnych, uczelnianych i wydziałowych; współpracy zagranicznej)
- sporządzanie dokumentacji dotyczącej Instytutu Fizyki związanej z jego działalnością naukowo-dydaktyczną (m.in. minimum kadrowego i oświadczeń pracowników; dokumentacji okresowej oceny nauczycieli akademickich; prac objętych prawami autorskimi; spraw związanych z otwarciem przewodów doktorskich; list publikacji naukowych; ewidencji projektów badawczych; protokołowanie Rady Naukowej IF i Rady IF)
- prowadzenie akt i sprawy osobowych pracowników (zatrudnienia, przedłużenia zatrudnienia, zwolnienia, konkursy itp.)
- prowadzenia sprawy związanych z przepisami BHP (m.in. ewidencja badań lekarskich; szkolenia bhp; środki ochrony bhp; prowadzenie kart oceny ryzyka zawodowego, ewidencja substancji niebezpiecznych)
- współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi PŁ (m.in. z działem osobowym, działem nauki, działem współpracy z zagranica, z działem bhp, z działem gospodarczym, socjalnym, z sekcją płac, z wydziałem FTIMS)
- prowadzenie księgowości Instytutu Fizyki w czasie nieobecności Głównej Księgowej Instytutu Fizyki
- sporządzanie dokumentacji dotyczącej zamówień aparatury dydaktycznej i naukowej związanej z działalnością Instytutu Fizyki
Wymagane dokumenty:
- Podanie o zatrudnienie skierowane do Dziekana Wydziału FTIMS Politechniki Łódzkiej,
- Curriculum vitae,
- List motywacyjny,
- Kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
- Kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane doświadczenie zawodowe, kwalifikacje i umiejętności,
Wymagania:
- wykształcenie wyższe bardzo mile widziane,
- doświadczenie na podobnym stanowisku (minimum 3 lata),
- znajomość pracy biurowej i procedur biurowych,
- znajomość obsługi komputera (pakiet biurowy Microsoft Office) i innych urządzeń biurowych,
- systematyczność,
- umiejętność pracy w grupie,
- zamiłowanie do porządku,
- samodzielność,
- doświadczenie w pracy w księgowości bardzo mile widziane,
- mile widziane uprawnienia dotyczące szkoleń BHP,
- mile widziana podstawowa znajomość języka angielskiego.
CV, dokumenty potwierdzające kwalifikacje oraz list motywacyjny prosimy dostarczyć w terminie do 16 sierpnia 2017r. do godz.12.00 do Instytutu Fizyki, 90-924 Łódź ul. Wólczańska 219 bud. B15 (sekretariat) lub na adres mailowy:
bogumila.wojtasik@p.lodz.pl
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatkami.
Prosimy o zawarcie w aplikacji klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dn. 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych, tekst jednolity: Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 ze zm.).”
Data dodania:2017-07-14
Data aktualizacji
Data zakończenia
Wprowadzone przez:
Filip Podgórski