Politechnika Łódzka jest jedną z najlepszych uczelni technicznych w Polsce. Posiada ponad 80-letnią tradycję i doświadczenie w kształceniu kadr i prowadzeniu badań naukowych. Jest atrakcyjnym partnerem dla biznesu. Współpracuje z największymi firmami w kraju i za granicą. Prowadzi badania naukowe na europejskim poziomie, tworzy nowe technologie i patenty przy współpracy z najlepszymi ośrodkami naukowymi na całym świecie. Jednym z filarów zarządzania Politechniką Łódzką jest równe traktowanie pracowników niezależnie od ich płci, wieku, rasy czy innych cech demograficzno-społecznych. W 2016 roku PŁ jako pierwsza Uczelnia techniczna w Polsce otrzymała logo HR EXCELLENCE IN RESEARCH, potwierdzające, że Uczelnia stosuje zasady „Europejskiej Karty Naukowca” i „Kodeksu postępowania przy rekrutacji pracowników naukowych”.
1. Wymagania stawiane kandydatowi:
- Wykształcenie średnie mile widziane wykształcenie wyższe.
- Mile widziane wykształcenie chemiczne.
- Znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym.
- Biegła obsługa pakietu MS Office.
- Skrupulatność i dokładność w pracy z dokumentami.
- Umiejętność pracy w zespole.
- Samodzielność, zaangażowanie, uczciwość i odpowiedzialność.
2. Warunki pracy:
- stabilne zatrudnienie w prestiżowej i renomowanej uczelni,
- zatrudnienie na podstawie umowy o pracę, w wymiarze pełnego etatu na czas określony z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony,
- szeroki pakiet socjalny,
- szkolenia umożliwiające podnoszenie kwalifikacji,
- możliwość rozwoju zawodowego.
3. Opis przewidywanego zakresu zadań i obowiązków:
Zadania przewidziane w ramach zakresu obowiązków, to m.in.:
- Obsługa systemów sprawozdawczych Uczelni.
- Obsługa systemów finansowych Uczelni.
- Prowadzenie i współpraca przy przygotowaniu przetargów podlegających pod Prawo zamówień publicznych oraz dokonywanie zakupów zgodnie z wewnętrznymi aktami normatywnymi.
- Wsparcie bieżącej obsługi administracyjnej i księgowej Instytutu.
- Opisywanie i sprawdzanie dokumentów finansowych.
- Prowadzenie spisów środków trwałych w Instytucie, dokonywanie aktualizacji środków trwałych oraz ich likwidacji.
- Prowadzenie spraw związanych z zabezpieczeniem funkcjonowania Instytutu zgodnie z przepisami BHP.
- Wsparcie w bieżącej obsłudze pracowni dydaktycznej.
- Współpraca z pracownikami i studentami.
- Współpraca z jednostkami organizacyjnymi wydziału i uczelni.
- Realizacja wyznaczonych zadań związanych z potrzebami jednostki.
4. Wykaz wymaganych dokumentów:
- podanie o zatrudnienie do Dziekan Wydziału Chemicznego PŁ;
- CV z danymi kontaktowymi,
- Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie w Politechnice Łódzkiej, stanowiący załącznik nr 1.1 do „POLITYKI OTM-R – OTWARTY PRZEJRZYSTY MERYTORYCZNY PROCES REKRUTACJI”;
- Klauzula o ochronie danych osobowych, stanowiąca załącznik nr 1.2 do „POLITYKI OTM-R – OTWARTY PRZEJRZYSTY MERYTORYCZNY PROCES REKRUTACJI”;
- Zgoda na przetwarzanie danych osobowych, stanowiąca załącznik nr 1.3 do „POLITYKI OTM-R – OTWARTY PRZEJRZYSTY MERYTORYCZNY PROCES REKRUTACJI”;
- odpisy/kopie dyplomów;
- inne dokumenty potwierdzające posiadane kwalifikacje
5. Miejsce, forma i termin składania dokumentów:
Dokumenty należy przesłać drogą elektroniczną na adres mailowy justyna.babska@p.lodz.pl do dnia 06.11.2025 r. W tytule maila proszę wpisać „Konkurs administracja”.
Wszystkie wymagane dokumenty/załączniki należy przesłać w formie plików PDF (łączna wielkość załączanych plików nie powinna przekroczyć 10 MB).
W przypadku wysyłania dokumentów drogą tradycyjną również w terminie do 06.11.2025 r., na kopercie należy umieścić adnotację „Konkurs administracja” na adres: Wydział Chemiczny, Instytut Chemii Organicznej ul. Żeromskiego 114, 90-543 Łódź, Bud.A34, III p., pok. A3.08.
Po wstępnej weryfikacji na podstawie złożonych dokumentów, spełniający wymagania kandydaci będą zaproszeni na rozmowę kwalifikacyjną. Zgłoszenia zostaną ocenione przez komisję konkursową.
6. Dane osoby do kontaktu:
Dodatkowych informacji na temat konkursu udziela specjalista kierujący pracą zespołu – mgr Justyna Babska, e-mail: justyna.babska@p.lodz.pl
7. Przewidywany termin rozstrzygnięcia konkursu: 07.11.2025 r.
Posiadamy wewnętrzną procedurę dokonywania zgłoszeń naruszeń prawa i podejmowania działań następczych w Politechnice Łódzkiej.
Opis jednostki zatrudniającej
Instytut Chemii Organicznej jest częścią Wydziału Chemicznego Politechniki Łódzkiej. Utworzony został w roku 1970 w rezultacie wprowadzonych zmian przez Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego. Instytut jest jednostką naukową prowadzącą badania w obszarze chemii organicznej. Główne kierunki badań dotyczą metodologii syntezy organicznej, katalizy asymetrycznej, syntezy i wykorzystania katalizatorów organicznych o ściśle zdefiniowanej budowie przestrzennej oraz badania mechanizmów reakcji. Ważnym aspektem naszych badań jest również zrozumienie mechanizmów reakcji organokatalitycznych w oparciu o techniki kinetyczne i syntetyczne ze szczególnym uwzględnieniem zastosowania spektroskopii magnetycznego rezonansu jądrowego (NMR). Liczne prace badawcze Instytutu zorientowane są na zastosowania praktyczne w przemyśle i medycynie. W Instytucie duży nacisk kładzie się na badania realizowane w projektach krajowych jak i zagraniczny
