REFERENT/STARSZY REFERENT ADMINISTRACYJNY
Politechnika Łódzka jest jedną z najlepszych uczelni technicznych w Polsce. Posiada ponad 80-letnią tradycję i doświadczenie w kształceniu kadr i prowadzeniu badań naukowych. Jest atrakcyjnym partnerem dla biznesu. Współpracuje z największymi firmami w kraju i za granicą. Prowadzi badania naukowe na europejskim poziomie, tworzy nowe technologie i patenty przy współpracy z najlepszymi ośrodkami naukowymi na całym świecie. Jednym z filarów zarządzania Politechniką Łódzką jest równe traktowanie pracowników niezależnie od ich płci, wieku, rasy czy innych cech demograficzno-społecznych. W 2016 roku PŁ jako pierwsza Uczelnia techniczna w Polsce otrzymała logo HR EXCELLENCE IN RESEARCH, potwierdzające, że Uczelnia stosuje zasady „Europejskiej Karty Naukowca” i „Kodeksu postępowania przy rekrutacji pracowników naukowych”.
1. Wymagania stawiane kandydatowi:
- wykształcenie wyższe w zakresie ekonomii, finansów, rachunkowości lub/i księgowości,
- min. 4 letnie doświadczenie w pracy w zakresie rachunkowości i finansów,
- biegła obsługa pakietu MS Office,
- umiejętność pracy w zespole,
- skrupulatność, samodzielność, zaangażowanie i odpowiedzialność.
Dodatkowym atutem będzie:
- znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym,
- doświadczenie na podobnym stanowisku.
2. Warunki pracy:
- umowa o pracę na czas określony,
- pełny etat.
Oferujemy:
- pracę w centrum miasta,
- parking dla pracowników,
- bogaty pakiet socjalny,
- możliwość rozwoju osobistego i podnoszenia kwalifikacji zawodowych,
- grupowe ubezpieczenie na życie,
- prywatna opieka medyczna,
- zdobycie doświadczenia w jednej z czołowych uczelni technicznych w Polsce.
3. Opis przewidywanego zakresu zadań i obowiązków:
- dekretacja i księgowanie dokumentów finansowych, m.in. faktur, rachunków, not księgowych, delegacji, wyciągów bankowych, raportów sprzedaży fiskalnej zgodnie z przepisami podatkowymi i polityką rachunkowości,
- obsługa systemu finansowo-księgowego VEMA oraz rejestr w aplikacji Wikamp i Excel,
- przygotowywanie planów zamówień publicznych i ich wprowadzanie do systemu DOSKOMP, konieczna znajomości ustawy Prawo Zamówień Publicznych,
- obsługa systemu EZD,
- przygotowywanie bieżących i rocznych sprawozdań z realizacji planów finansowych organizacji i samorządów studenckich,
- sprawdzanie wniosków organizacji i samorządów studenckich z planami , wskazywanie trybu zamówień publicznych zgodnego z wyznaczoną procedurą w systemie DOSKOMP,
- przygotowanie, gromadzenie i przechowywanie dokumentacji jednostki,
- przygotowanie planu rzeczowo-finansowego administracji rektorskiej, organizacji i samorządów studenckich,
- sporządzanie kalkulacji wynikowych dotyczących konferencji administracji rektorskiej oraz organizacji i samorządów studenckich,
- opisywanie faktur krajowych i zagranicznych (procedowanie w systemie EZD) organizacji i samorządów studenckich oraz wybranych jednostek JM Rektora i przekazywanie ich do realizacji zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa i zasadami na PŁ,
- bieżąca kontrola budżetu administracji rektorskiej, organizacji i samorządów studenckich i dokonywanie uzgodnień poprawności jego realizacji z odpowiednimi jednostkami PŁ, uzgadnianie sald w Kwesturze,
- prowadzenie ewidencji i weryfikacja rozliczeń krajowych wyjazdów służbowych delegacji pracowników administracji i studentów,
- przygotowanie opisu przedmiotu zamówienia do wyznaczonych przez Dział Zamówień Publicznych postępowań wraz z szacowaniem przedmiotu zamówienia,
- prowadzenie spraw zgodnie z instrukcją kancelaryjną, jednolitym rzeczowym wykazem akt oraz instrukcją o organizacji i zakresie działania Archiwum w Politechnice Łódzkiej,
- sprawdzanie pod względem formalnym dostarczonych umów cywilno-prawnych, ich rejestracja i księgowanie w systemie,
- wystawianie faktur, not księgowych w systemie finansowo-księgowym VEMA, nadzór nad realizacją płatności przez firmy,
- sporządzanie raportów, zestawień innych dokumentów wytworzonych w ramach wykonywanych obowiązków,
- prowadzenie rejestru wyciągów bankowych,
- obsługa administracyjno-biurowa i realizacja wyznaczonych zadań związanych z potrzebami jednostki,
- współpraca z jednostkami organizacyjnymi uczelni i podmiotami zewnętrznymi,
- znajomość prowadzenia ksiąg inwentarzowych.
4. Wykaz wymaganych dokumentów:
- CV,
- Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie w Politechnice Łódzkiej (Załącznik nr 1),
- Klauzula o ochronie danych osobowych (Załącznik nr 2),
- Zgoda na przetwarzanie danych osobowych (Załącznik nr 3),
- odpisy/kopie świadectw szkolnych/dyplomów,
- inne dokumenty potwierdzające posiadane kwalifikacje.
5. Miejsce, forma i termin składania dokumentów:
Dokumenty należy przesłać drogą elektroniczną na adres mailowy: rbf@adm.p.lodz.pl
lub
pocztą tradycyjną na adres: 90-924 Łódź, Rektorat Politechniki Łódzkiej, ul. Ks. Skorupki 10/12, budynek B3, pok. 103 do dnia 14 sierpnia 2025 r.
Kandydaci będą mogli dokonać odbioru złożonych przez siebie dokumentów związanych konkursem przez okres 30 dni od daty zakończenia konkursu.
6. Przewidywany termin rozstrzygnięcia konkursu wrzesień 2025 r.
7. Przewidziany termin zatrudnienia: 1 październik 2025 r.
8. W przypadku wysyłania dokumentów drogą tradycyjną, na kopercie należy umieścić adnotację „oferta kandydata do pracy”.
Posiadamy wewnętrzną procedurę dokonywania zgłoszeń naruszeń prawa i podejmowania działań następczych w Politechnice Łódzkiej.
