Data dodania
Kategorie aktualności

Specjalista w grupie administracji w Dziale Zarządzania Nieruchomościami Politechniki Łódzkiej

Politechnika Łódzka jest jedną z najlepszych uczelni technicznych w Polsce. Posiada ponad 80-letnią tradycję i doświadczenie w kształceniu kadr i prowadzeniu badań naukowych. Jest atrakcyjnym partnerem dla biznesu. Współpracuje z największymi firmami w kraju i za granicą. Prowadzi badania naukowe na europejskim poziomie, tworzy nowe technologie i patenty przy współpracy z najlepszymi ośrodkami naukowymi na całym świecie. Jednym z filarów zarządzania Politechniką Łódzką jest równe traktowanie pracowników niezależnie od ich płci, wieku, rasy czy innych cech demograficzno-społecznych. W 2016 roku PŁ jako pierwsza Uczelnia techniczna w Polsce otrzymała logo HR EXCELLENCE IN RESEARCH, potwierdzające, że Uczelnia stosuje zasady „Europejskiej Karty Naukowca” i „Kodeksu postępowania przy rekrutacji pracowników naukowych”.


Miejsce Pracy: Politechnika Łódzka, ul. Żeromskiego 116, Łódź

Zakres obowiązków:

  • prowadzenie spraw i dokumentacji związanych z podatkami i innymi opłatami wynikającymi z posiadanych przez Uczelnię nieruchomości, w szczególności podatków i opłat lokalnych,
  • prowadzenie spraw związanych z pomieszczeniami przeznaczonymi na lokale użytkowe i mieszkalne, w tym m.in.:
    • sporządzanie umów,
    • kontrola terminów zakończenia umów okresowych,
    • sporządzanie protokołów zdawczo-odbiorczych lokali użytkowych,
    • aktualizacja obciążeń (media, wskaźnik inflacji),
    • prowadzenie niezbędnej dokumentacji,
  • wystawianie faktur przychodowych oraz opisywanie rachunków i faktur kosztowych
  • sporządzanie sprawozdań GUS dotyczących nieruchomości PŁ,
  • bieżąca współpraca z administracją centralną oraz wydziałową,

Wymagania:

  • wykształcenie wyższe (preferowane ekonomia, zarządzanie nieruchomościami),
  • doświadczenie min. 5 lat na podobnym stanowisku,
  • gotowość do pracy w godzinach 7.30 do 15.30,
  • umiejętność pracy w zespole,
  • wysoka kultura osobista,
  • punktualność,
  • sumienność.

Oferujemy:

  • zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy,
  • praca w instytucji o ugruntowanej pozycji na rynku, gwarantującej stabilne i atrakcyjne zatrudnienie,
  • możliwość aktywnego rozwoju zawodowego, podnoszenie i nabywanie nowych kwalifikacji, bogaty pakiet świadczeń socjalnych (m.in. „wczasy pod gruszą”, dofinansowanie do wypoczynku letniego i zimowego dla dzieci, dofinasowanie do wycieczek, własne ośrodki wczasowe),
  • grupowe ubezpieczenie na życie,
  • prywatna opieka medyczna,
  • przedszkole i żłobek na terenie Politechniki Łódzkiej,
  • parking na terenie Politechniki Łódzkiej.

Wykaz wymaganych dokumentów:

  1. Curriculum Vitae,
  2. kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie w PŁ,
  3. klauzula o ochronie danych osobowych,
  4. zgoda na przetwarzanie danych osobowych,
  5. dokumenty potwierdzające wymagane wykształcenie (kserokopia, skan w zależności od formy złożenia/przesłania dokumentów),
  6. inne dokumenty potwierdzające posiadane kwalifikacje.

Miejsce, forma i termin składania dokumentów:

Dokumenty można przesłać w terminie do 17 sierpnia 2025 r. w jeden z dwóch sposobów:

1. Elektronicznie, poprzez platformę pracuj.pl za pomocą przycisku „aplikuj szybko”; 

2. Droga mailową na adres Kancelarii Politechniki Łódzkiej: kancelaria@adm.p.lodz.pl z dopiskiem w tytule: „Oferta kandydata na stanowisko specjalisty w dziale AGN ”


Posiadamy wewnętrzną procedurę dokonywania zgłoszeń naruszeń prawa i podejmowania działań następczych w Politechnice Łódzkiej.