Aplikacja „Mobile Alert” umożliwia przesyłanie przez pracowników oraz studentów informacji dotyczących monitorowania zdarzeń, mających miejsce na terenie politechnicznych kampusów.
Oznacza to, że obejmuje ona swoim zasięgiem powierzchnię ok. 32 ha i blisko 20.000 osób. W ten sposób uczelniane służby porządkowe będą mogły w o wiele szybszy sposób reagować na powstałe zdarzenia. Należy jednak pamiętać, iż „Mobile Alert” nie jest aplikacją służącą do zgłaszania zdarzeń nagłych, gdzie wymagana jest natychmiastowa interwencja np. straży pożarnej lub policji.
Kategorie zgłoszeń:
- zniszczona zieleń;
- uszkodzona ławka;
- nieprawidłowe parkowanie;
- awaria systemu wjazdowego;
- utrudnienie dla osób niepełnosprawnych;
- oblodzenie/nieodśnieżone;
- awaria oświetlenia;
- akty wandalizmu;
- śmieci/odpadki;
- graffiti;
- inne.
W jaki sposób można dokonać zgłoszenia?
Zgłoszenie zdarzenia jest wyjątkowo proste i polega na:
- wykonaniu zdjęcia;
- wybraniu kategorii zgłoszenia;
- opcjonalnym dodaniu komentarza;
- wysłaniu zgłoszenia.
Informacje trafiają do służb kanclerskich i są anonimowe. Raporty z przesłanych zgłoszeń można śledzić na uczelnianej platformie WIKAMP.
Gdzie można pobrać aplikację?
Aplikacja jest niezwykle prosta w obsłudze, może być zainstalowana zarówno na urządzeniach z systemem iOS, jak i Android i jest do pobrania na stronie internetowej.