Data dodania 18.08.2022 - 12:34
Kategorie aktualności

Informujemy, że ruszył kolejny nabór wniosków w ramach programu „Mieszkanie komunalne dla zdolnego studenta i absolwenta - Łódź 2022".

Uprawnionymi do złożenia wniosku są:

  • studenci ostatniego roku uczelni w Łodzi, oraz absolwenci uczelni w Łodzi rekomendowani przez rektora uczelni, lub osobę przez niego upoważnioną, którzy w dacie złożenia wniosku nie ukończyli 30 roku życia;
  • studenci i absolwenci łódzkich szkół wyższych, którzy chcą zamienić dotychczas zajmowany lokal mieszkalny wynajmowany na czas trwania stosunku pracy na inny lokal, którego najem jest związany ze stosunkiem pracy, którzy zamieszkują i pracują na terenie Miasta Łodzi.

W celu uzyskania rekomendacji, wnioskodawca składa prośbę do rektora o udzielenie rekomendacji wraz z wymaganymi dokumentami, tj. odpowiednio:

a) informacji o średniej ważonej ocen;

b) potwierdzonej kopii dyplomu doktorskiego wraz z potwierdzoną kopią zaświadczenia o ukończeniu studiów doktoranckich w PŁ;

c) potwierdzonej kopii dyplomu ukończenia studiów I i II w PŁ;

d) potwierdzonej kopii dyplomu doktorskiego wraz z potwierdzoną kopią dyplomu ukończenia studiów II stopnia lub studiów jednolitych w PŁ.

oraz dokumentami potwierdzającymi uzyskane osiągnięcia (w przypadku absolwentów za cały okres studiów, w przypadku studentów ostatniego roku studiów I, II i III stopnia za dotychczasowe zaliczone lata studiów), tj.:

a) publikacje i prace dyplomowe, magisterskie zgłoszone do konkursu, naukowe absolwenta/ studenta, nagrody, wyróżnienia, znaczące zasługi w dziedzinie kultury, sztuki (wystawy, festiwale, konkursy i inne znaczące osiągnięcia),

b) udział lub kierownictwo w projektach badawczych, artystycznych, innowacyjnych międzynarodowych, przedsięwzięciach o charakterze interdyscyplinarnymi projektowych,

c) zgłoszenie patentu w Urzędzie Patentowym lub u Rzecznika Patentowego.

Prośba o udzielenie opinii Rektora (wg załączonego wzoru) wraz z podaną wyżej dokumentacją powinna zostać złożona w Dziale Spraw Studenckich ul. Żeromskiego 116, budynek A33, klatka schodowa E, IV piętro do pani Anny Szymańskiej, w podpisanej teczce w nieprzekraczalnym terminie do 7 października 2022 roku godzina 12:00.

Udzieloną opinię rektora wnioskodawca odbierze osobiście w miejscu złożenia prośby w dniu 14 października 2022 roku.

Szczegółowe zasady udzielania rekomendacji Rektora PŁ znajdują się w załączniku.

Po uzyskaniu opinii rektora kandydat składa właściwy wniosek (o oddanie w najem lokalu mieszkalnego) wraz z wymaganymi dokumentami w Kancelarii Zarządu Lokali Miejskich przy ul. al. Kościuszki 47 w Łodzi, w terminie do 20 października 2022 r.

Szczegółowe informacje o programie można uzyskać na stronie www.zlm.lodz.pl oraz pod numerem telefonu 42 628 70 20; 42 628 71 14.