W ramach spotkania zaplanowano wystąpienie dra Andrzeja Fodera z Instytutu Architektury Tekstyliów "Technologia w służbie mody", który opowie o przełomowych odkryciach w tej dziedzinie, a studentka wzornictwa - Maria Zatylna wyjaśni z czego tworzy się materiały na ubrania oraz przybliży zastosowanie grafiki 3D w projektowaniu ubioru.
- Udział w spotkaniu to najlepsza okazja, by dowiedzieć się, jak wynalazki i nowe odkrycia naukowe zmieniają otaczającą nas rzeczywistość - podkreśla dr hab. Katarzyna Szymańska-Dębowska, profesor w Instytucie Matematyki na Wydziale Fizyki Technicznej, Informatyki i Matematyki Stosowanej PŁ, edukatorka i współorganizatorka cyklu, która zaprasza do udziału szczególnie uczniów szkół ponadgimnazjalnych.
O grach komputerowych opowiedzą studenci informatyki stosowanej: Michał Galiński i Miłosz Kawczyński - przewodniczący Sekcji Twórców Gier w Kole Informatycznego Niepokoju. Podczas prezentacji udowodnią, że naprawdę każdy może zostać twórcą gry komputerowej.
Więcej szczegółów oraz zapisy na wydarzenie na stronie organizatora.