Konkurs Zespołowego Tworzenia Gier Komputerowych (ZTGK) jest największym tego typu wydarzeniem w Polsce, łączącym młodych twórców z przedstawicielami branży GameDev. Stanowi forum wymiany akademickiej związanej z edukacją branżową oraz badaniami naukowymi. Głównym organizatorem konkursu ZTGK jest Politechnika Łódzka, Wydział Fizyki Technicznej, Informatyki i Matematyki Stosowanej.
Na wystawie znalazły się prace reprezentujące cztery kategorie artystyczne, w ramach których studenci i uczniowie realizowali swoje projekty odpowiadające poszczególnym tematom: projekt postaci (Zwinny krawiec), projekt środowiska (Wieża ciśnień), projekt przedmiotu (Mechaniczne wrzeciono) oraz animacja (Dokręcanie śruby). Wystawa rozszerzona została o prezentacje multimedialne zwycięskich projektów z głównych ścieżek konkursowych Game Design, Game Development, Mobile Games oraz Virtual Environment oraz prac wyróżnionych przez poszczególne firmy, sponsorów wydarzenia.
Wystawa jest prezentowana w ramach 33. Międzynarodowego Festiwalu Komiksu i Gier w Łodzi. Ekspozycja prac powstałych w ramach ścieżki artystycznej Game Graphics Contest była prezentowana na 14. ogólnopolskim Konkursie Zespołowego Tworzenia Gier Komputerowych. Sponsorami i partnerami wydarzenia były wiodące firmy z branży GameDev, prasa i media oraz instytucje wspierające rozwój, i promocję przemysłów kreatywnych.
Kuratorzy wystawy: Game Design, Mobile Games: Jarosław Andrzejczak, Game Development, Virtual Environment: Dominik Szajerman, Game Graphics Concept: Rafał Szrajber.
Zapraszamy na finisaż wystawy do Akademickiego Centrum Designu, ul. Księży Młyn 13/15, godz. 18:00.