Ważnym elementem działań jest odpowiednia komunikacja. Dział Promocji udziela wsparcia promocyjnego dla inicjatyw podejmowanych przez pracowników i studentów uczelni.
-
Dysponując narzędziami tj. strona internetowa, newsletter, konta uczelni w mediach społecznościowych (Facebook, Instagram, Twitter, LinkedIn, TikTok, YouTube), stwarzamy możliwości szerokiego dotarcia z bieżącymi informacjami zarówno wewnątrz, jak na zewnątrz PŁ. Zachęcamy do zgłaszania tematów.
Szczegółowe informacje dot. przetwarzania i przechowywania danych osobowych w ramach funkcjonowania portalu Facebook znajdują się w klauzurze informacyjnej. -
Wsparcie obejmuje promocję badań i osiągnięć pracowników naukowych oraz dydaktycznych. W tym celu uruchomiliśmy blog Nowa strona technologii. Zapraszamy do współpracy naukowców.
-
W zakresie działalności Działu Promocji jest także promocja rekrutacji oraz współpraca ze szkołami.
-
Dział Promocji zajmuje się również dystrybucją gadżetów promocyjnych, udostępnianiem materiałów tj. ścianki z logo uczelni, roll upy, balon, namiot, leżaki i inne przedmioty przydatne do zbudowania stoiska PŁ na wydarzeniach typu konferencje, targi, pokazy. W razie potrzeby, prosimy o kontakt.
-
Zapewniamy obsługę fotograficzną najważniejszych wydarzeń na uczelni.
- Oferujemy doradztwo w zakresie działań promocyjnych prowadzonych przez inne jednostki i wydziały.
Ze strony uczelni zapewnione jest również wsparcie w kontaktach z mediami. Pomoc w tym zakresie oferuje rzecznik prasowa. W Politechnice Łódzkiej działa Centrum Multimedialne oferujące obsługę video, realizację transmisji oraz produkcje filmowe dla pracowników i studentów. Szczegóły znajdują się na stronie internetowej.
Dział Promocji udostępnia jednostkom uczelni materiały promocyjne z logo Politechniki Łódzkiej / Lodz University of Technology.
Gadżety można kupić indywidualnie w Biurze Obsługi Klienta ACSD Zatoka Sportu PŁ.