Zajęcia odbywały się zarówno w aulach uczelni, jak i w nowo wybudowanym budynku inkubatora TROKUT, pod okiem wykładowców z Politechniki Łódzkiej, Uniwersytetu z Aveiro, Uniwersytetu z Tartu oraz Politechniki z Szybeniku.
- Na zajęciach szkoły letniej dyskutowano m.in. o konieczności testowania aplikacji, a w szczególności aplikacji edukacyjnych, wykorzystujących takie technologie jak wirtualna i rozszerzona rzeczywistość. Następnie uczestnicy przez trzy dni testowali aplikacje wypracowane w trakcie realizacji projektu przez wszystkich partnerów. Jest to niezwykle istotny element, gdyż na podstawie przygotowanych raportów, aplikacje zostaną ulepszone tak, by spełniały oczekiwania użytkowników - informuje wykładowca szkoły letniej, dr inż. Grzegorz Zwoliński z Instytutu Mechatroniki i Systemów Informatycznych PŁ.
Po zajęciach wszyscy uczestnicy wzięli udział w aktywnościach integracyjnych, m.in. zwiedzili najciekawsze miejsca w Szybeniku oraz pojechali do Parku Narodowego Krka. Dla organizatorów ważne było nawiązanie wzajemnych kontaktów, które może w przyszłości, zaowocują kolejnymi wspólnymi projektami.