Prof. dr hab. inż. Magdalena Grębosz-Krawczyk (dyscyplina: nauki o zarządzaniu i jakości, Web of Science Core Collection: h-index - 5, liczba publikacji 2013-2021 - 16, liczba cytowań dla publikacji z lat 2013-2021 - 59. SciVal: Output in 10% Citation Percentiles (%) - 6,30%. Znormalizowany wskaźnik Field-Weighted Citation Impact (FWCI) dla publikacji z lat 2013-2021 - 0,63).
Swoje badania koncentruje na zagadnieniach zarządzania marką i marketingu międzynarodowego ze szczególnym naciskiem na zarządzanie marką w mediach społecznościowych oraz branding nostalgiczny. Prowadzi także działalność doradczą w zakresie strategii marketingowych.
Jej dorobek obejmuje ponad 150 publikacji naukowych w języku polskim, angielskim i francuskim. Kierowała licznymi projektami badawczymi, w tym finansowanymi przez Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego, Narodowe Centrum Nauki, Narodową Agencję Wymiany Akademickiej, czy Ambasadę Republiki Francuskiej w Polsce. Jest stypendystką programu im. Bekkera.
Kładzie nacisk na umiędzynarodowienie działalności badawczej i dydaktycznej. Odbyła kilkanaście staży naukowych m.in. w ESIEE Paris (Francja), Université de Nantes (Francja), University of Perugia (Włochy), Matej Bel University (Słowacja), Universidade Europeia (Portugalia), czy Grenoble Ecole de Management (Francja).
Od 2008 roku prowadzi zajęcia w charakterze visiting professor na uczelniach zagranicznych we Francji, Finlandii i na Słowacji.
Jest aktywnym członkiem polskich i międzynarodowych organizacji naukowych. Pełni funkcję eksperta w Narodowej Agencji Wymiany Akademickiej i recenzenta w Narodowym Centrum Nauki. Jest także członkiem zarządu Polskiego Towarzystwa Naukowego Marketingu, członkiem sieci badawczej ERECO-PGV i Polskiego Towarzystwa Ekonomicznego.
Wydział Organizacji i Zarządzania
Wólczańska 215
93-005 Łódź