Image
Zdjęcie portretowe: Magdalena Grębosz-Krawczyk

Prof. dr hab. inż. Magdalena Grębosz-Krawczyk (dyscyplina: nauki o zarządzaniu i jakości, Web of Science Core Collection: h-index - 5, liczba publikacji 2013-2021 - 16, liczba cytowań dla publikacji z lat 2013-2021 - 59. SciVal: Output in 10% Citation Percentiles (%) - 6,30%. Znormalizowany wskaźnik Field-Weighted Citation Impact (FWCI) dla publikacji z lat 2013-2021 - 0,63).

Swoje badania koncentruje na zagadnieniach zarządzania marką i marketingu międzynarodowego ze szczególnym naciskiem na zarządzanie marką w mediach społecznościowych oraz branding nostalgiczny. Prowadzi także działalność doradczą w zakresie strategii marketingowych.

Jej dorobek obejmuje  ponad 150 publikacji naukowych w języku polskim, angielskim i francuskim. Kierowała licznymi projektami badawczymi, w tym finansowanymi przez Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego, Narodowe Centrum Nauki, Narodową Agencję Wymiany Akademickiej, czy Ambasadę Republiki Francuskiej w Polsce. Jest stypendystką programu im. Bekkera. 

Kładzie nacisk na umiędzynarodowienie działalności badawczej i dydaktycznej. Odbyła kilkanaście staży naukowych m.in. w ESIEE Paris (Francja), Université de Nantes (Francja), University of Perugia (Włochy), Matej Bel University (Słowacja), Universidade Europeia (Portugalia), czy Grenoble Ecole de Management (Francja).

Od 2008 roku prowadzi zajęcia w charakterze visiting professor na uczelniach zagranicznych we Francji, Finlandii i na Słowacji.

Jest aktywnym członkiem polskich i międzynarodowych organizacji naukowych. Pełni funkcję eksperta w Narodowej Agencji Wymiany Akademickiej i recenzenta w Narodowym Centrum Nauki. Jest także członkiem zarządu Polskiego Towarzystwa Naukowego Marketingu, członkiem sieci badawczej ERECO-PGV i Polskiego Towarzystwa Ekonomicznego
 

Magdalena Grębosz-Krawczyk
prof. dr hab. inż. Magdalena Grębosz-Krawczyk
Adres
Instytut Marketingu i Zrównoważonego Rozwoju
Wydział Organizacji i Zarządzania
Wólczańska 215
93-005 Łódź
Telefon
+48 42 631 36 81