Michał Galiński, programista i koordynator w zespole Disco Angels podkreśla rolę interdyscyplinarności, kluczową dla sukcesu - Każdy z nas wniósł do projektu swoje umiejętności: programistyczne, graficzne, muzyczne, projektowe oraz organizacji pracy. A wynikiem jest kompletna gra. Wielokrotnie osoby, które w nią zagrały, przyprowadzały znajomych mówiąc: "Musisz w to zagrać."
Zespół studencki był również nominowany do trójki najlepszych projektów za warstwę graficzną w kategorii Best Art. Jak wyjaśnia Agata Granosik, artystka 2D/3D w zespole Disco Angels - Styl wizualny gry nawiązuje do architektury geometrycznej. Szczególnie inspirujące były dla mnie postmodernistyczne projekty hiszpańskiego architekta Ricardo Bofilla. Zaznacza przy tym - Dodatkowym wyzwaniem był odpowiedni dobór kolorów, tak by wszyscy, w tym osoby z problemami widzenia, grając mogli czuć się komfortowo.
Nominacja do Top3 w dwóch z trzech kategorii konkursowych i zwycięstwo w jednej z nich pokazuje na jak wysokim poziomie są projekty studenckie realizowane na Politechnice Łódzkiej - podsumowuje dr inż. Jarosław Andrzejczak z Wydziału FTIMS PŁ, który wspierał zespół w przygotowaniach i podczas finałów - Jest to jednocześnie doskonały dowód doświadczenia kadry oraz jakości kształcenia jaką oferujemy, a także potwierdzenie promowanego przez nas hasła, że "Gamedev rodzi się w Łodzi!"
Gra jest do pobrania za darmo pod adresem https://disco-angels.itch.io/heartbreaker