Politechnika Łódzka jest jedną z najlepszych uczelni technicznych w Polsce. Posiada ponad 80-letnią tradycję i doświadczenie w kształceniu kadr i prowadzeniu badań naukowych. Jest atrakcyjnym partnerem dla biznesu. Współpracuje z największymi firmami w kraju i za granicą. Prowadzi badania naukowe na europejskim poziomie, tworzy nowe technologie i patenty przy współpracy z najlepszymi ośrodkami naukowymi na całym świecie. Jednym z filarów zarządzania Politechniką Łódzką jest równe traktowanie pracowników niezależnie od ich płci, wieku, rasy czy innych cech demograficzno-społecznych. W 2016 roku PŁ jako pierwsza Uczelnia techniczna w Polsce otrzymała logo HR EXCELLENCE IN RESEARCH, potwierdzające, że Uczelnia stosuje zasady „Europejskiej Karty Naukowca” i „Kodeksu postępowania przy rekrutacji pracowników naukowych”.
Wymagania stawiane kandydatowi:
- nastawienie na potrzeby użytkownika i udzielenie mu pomocy,
- samodzielne, kulturalne i bezbłędne prowadzenie korespondencji oraz rozmów z użytkownikami,
- komunikatywność i umiejętność pracy w zespole,
- znajomość zagadnień IT, w tym dotyczących korespondencji elektronicznej, systemów i sieci komputerowych oraz bezpieczeństwa,
- umiejętność analizy i rozwiązywania problemów,
- chęć szybkiego uczenia się obsługi nowych systemów uczelnianych,
- wykształcenie wyższe.
Dodatkowo mile widziane:
- znajomość pakietu Microsoft 365,
- znajomość języka angielskiego w stopniu umożliwiającym prowadzenie korespondencji,
- doświadczenie w świadczeniu wsparcia użytkownikom,
- znajomość realiów funkcjonowania uczelni publicznej,
Warunki pracy:
- pełen etat,
- planowany termin rozpoczęcia: 08.2025.
Opis przewidywanego zakresu zadań i obowiązków:
- kontakt w ramach pierwszej linii z użytkownikami poprzez różne kanały (systemy zgłoszeniowe, mail, czat, telefon),
- wsparcie dla użytkowników Microsoft 365 (z naciskiem na Outlook i Teams),
- wsparcie dla użytkowników wewnętrznych systemów uczelni,
- współpraca z zespołami technicznymi drugiej linii w zakresie rozwiązywania problemów,
- tworzenie dokumentacji wsparcia,
Oferujemy:
- pracę w dojrzałym, dbającym o dobrostan pracowników, zespole,
- stabilne zatrudnienie w prestiżowej i renomowanej uczelni,
- zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
- szeroki pakiet socjalny (m.in. „wczasy pod gruszą”, dofinansowanie do wypoczynku letniego i zimowego dla dzieci, dofinasowanie do wycieczek, własne ośrodki wczasowe),
- prywatna opieka medyczna,
- przedszkole na terenie Politechniki Łódzkiej,
- parking dla pracowników,
- grupowe ubezpieczenie na życie.
Wymagane dokumenty:
- CV w języku polskim,
- Wypełniony kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie – zał. 1,
- Podpisana klauzula informacyjna dla kandydatów do pracy w Politechnice Łódzkiej – zał. 2 (Klauzula informacyjna dla kandydatów do pracy),
- Podpisana zgoda Kandydata/Pracownika na przetwarzanie danych osobowych (zgodnie z art. 7 RODO)- zał. 3 (zgoda na przetwarzanie danych),
- Kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, kwalifikacje i umiejętności.
Miejsce, forma i termin składania dokumentów: Dokumenty należy przesłać drogą elektroniczną na adres mailowy: uci@adm.p.lodz.pl lub pocztą tradycyjną na adres: Politechnika Łódzka Uczelniane Centrum Informatyczne ul. Wólczańska 223 bud.B22, 93-503 Łódź do dnia 11.07.2025. r.
Przewidywany termin rozstrzygnięcia rekrutacji: sierpień 2025
W przypadku wysyłania dokumentów drogą tradycyjną, na kopercie należy umieścić adnotację „oferta kandydata do pracy”.