Data dodania
Kategorie aktualności

Informatyk - specjalista wsparcia IT (Uczelniane Centrum Informatyczne PŁ)


Politechnika Łódzka jest jedną z najlepszych uczelni technicznych w Polsce. Posiada ponad 80-letnią tradycję i doświadczenie w kształceniu kadr i prowadzeniu badań naukowych. Jest atrakcyjnym partnerem dla biznesu. Współpracuje z największymi firmami w kraju i za granicą. Prowadzi badania naukowe na europejskim poziomie, tworzy nowe technologie i patenty przy współpracy z najlepszymi ośrodkami naukowymi na całym świecie. Jednym z filarów zarządzania Politechniką Łódzką jest równe traktowanie pracowników niezależnie od ich płci, wieku, rasy czy innych cech demograficzno-społecznych. W 2016 roku PŁ jako pierwsza Uczelnia techniczna w Polsce otrzymała logo HR EXCELLENCE IN RESEARCH, potwierdzające, że Uczelnia stosuje zasady „Europejskiej Karty Naukowca” i „Kodeksu postępowania przy rekrutacji pracowników naukowych”.


Wymagania stawiane kandydatowi:

  • nastawienie na potrzeby użytkownika i udzielenie mu pomocy,
  • samodzielne, kulturalne i bezbłędne prowadzenie korespondencji oraz rozmów z użytkownikami,
  • komunikatywność i umiejętność pracy w zespole,
  • znajomość zagadnień IT, w tym dotyczących korespondencji elektronicznej, systemów i sieci komputerowych oraz bezpieczeństwa,
  • umiejętność analizy i rozwiązywania problemów,
  • chęć szybkiego uczenia się obsługi nowych systemów uczelnianych,
  • wykształcenie wyższe.

Dodatkowo mile widziane:

  • znajomość pakietu Microsoft 365,
  • znajomość języka angielskiego w stopniu umożliwiającym prowadzenie korespondencji,
  • doświadczenie w świadczeniu wsparcia użytkownikom,
  • znajomość realiów funkcjonowania uczelni publicznej,

Warunki pracy:

  • pełen etat,
  • planowany termin rozpoczęcia: 08.2025.

Opis przewidywanego zakresu zadań i obowiązków:

  • kontakt w ramach pierwszej linii z użytkownikami poprzez różne kanały (systemy zgłoszeniowe, mail, czat, telefon),
  • wsparcie dla użytkowników Microsoft 365 (z naciskiem na Outlook i Teams),
  • wsparcie dla użytkowników wewnętrznych systemów uczelni,
  • współpraca z zespołami technicznymi drugiej linii w zakresie rozwiązywania problemów,
  • tworzenie dokumentacji wsparcia,

Oferujemy:

  • pracę w dojrzałym, dbającym o dobrostan pracowników, zespole,
  • stabilne zatrudnienie w prestiżowej i renomowanej uczelni,
  • zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
  • szeroki pakiet socjalny (m.in. „wczasy pod gruszą”, dofinansowanie do wypoczynku letniego i zimowego dla dzieci, dofinasowanie do wycieczek, własne ośrodki wczasowe),
  • prywatna opieka medyczna,
  • przedszkole na terenie Politechniki Łódzkiej,
  • parking dla pracowników,
  • grupowe ubezpieczenie na życie.

Wymagane dokumenty:

  1. CV w języku polskim,
  2. Wypełniony kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie – zał. 1,
  3. Podpisana klauzula informacyjna dla kandydatów do pracy w Politechnice Łódzkiej – zał. 2 (Klauzula informacyjna dla kandydatów do pracy),
  4. Podpisana zgoda Kandydata/Pracownika na przetwarzanie danych osobowych (zgodnie z art. 7 RODO)- zał. 3 (zgoda na przetwarzanie danych),
  5. Kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, kwalifikacje i umiejętności.

Miejsce, forma i termin składania dokumentów: Dokumenty należy przesłać drogą elektroniczną na adres mailowy: uci@adm.p.lodz.pl lub pocztą tradycyjną na adres: Politechnika Łódzka Uczelniane Centrum Informatyczne ul. Wólczańska 223 bud.B22, 93-503 Łódź do dnia 11.07.2025. r.

Przewidywany termin rozstrzygnięcia rekrutacji: sierpień 2025

W przypadku wysyłania dokumentów drogą tradycyjną, na kopercie należy umieścić adnotację „oferta kandydata do pracy”.