Politechnika Łódzka jest jedną z najlepszych uczelni technicznych w Polsce. Posiada ponad 80-letnią tradycję i doświadczenie w kształceniu kadr i prowadzeniu badań naukowych. Jest atrakcyjnym partnerem dla biznesu. Współpracuje z największymi firmami w kraju i za granicą. Prowadzi badania naukowe na europejskim poziomie, tworzy nowe technologie i patenty przy współpracy z najlepszymi ośrodkami naukowymi na całym świecie. Jednym z filarów zarządzania Politechniką Łódzką jest równe traktowanie pracowników niezależnie od ich płci, wieku, rasy czy innych cech demograficzno-społecznych. W 2016 roku PŁ jako pierwsza Uczelnia techniczna w Polsce otrzymała logo HR EXCELLENCE IN RESEARCH, potwierdzające, że Uczelnia stosuje zasady „Europejskiej Karty Naukowca” i „Kodeksu postępowania przy rekrutacji pracowników naukowych”.
1. Zakres obowiązków:
- zapewnienie prawidłowej realizacji zadań dla podległej jednostki organizacyjnej, w szczególności: - koordynacja i nadzór prac budowlanych realizowanych przez Dział Obsługi Inwestycji i Remontów lub powierzonych przez jednostki podstawowe Uczelni i administracji kanclerskiej, - ocena jakości i kompletności dokumentacji projektowej budowlanej w fazie jej odbioru i dla celów określenia przedmiotu zamówienia w postępowaniach o udzielenie zamówienia publicznego na roboty budowlane, - udział w odbiorach częściowych i końcowych, - przygotowanie zleceń, umów i nadzór nad ich realizacją, - sporządzanie obmiarów i kosztorysów, - prowadzenie bieżącego monitoringu planowanych i wprowadzanych zmian w obszarze prawa budowlanego, - współpraca z jednostkami organizacyjnymi PŁ w zakresie prowadzenia i koordynacji robót budowlanych, - zapewnienie posiadania przez podległych pracowników aktualnych badań okresowych i szkoleń bhp. - nadzór i przygotowanie niezbędnych dokumentów umożliwiających prawidłowe przeprowadzenie postepowań przetargowych inwestycji i remontów.
- udział w opracowywaniu rocznych planów inwestycji i remontów
- ścisła współpraca z innymi działami administracji centralnej, m. in. z Działem Eksploatacji Budynków i Budowli
2. Wymagania wobec kandydata:
- wykształcenie wyższe, preferowane techniczne, kierunki: budownictwo, architektura lub pokrewne;
- doświadczenie zawodowe – min. 5 lat preferowane na podobnym stanowisku;
- umiejętność podejmowania decyzji;
- doświadczenie w zarządzaniu ludźmi;
- bardzo dobra znajomość MS Office, w tym szczególnie programów Excel i Word;
- bardzo dobra obsługa komputera, urządzeń biurowych;
- wysokie umiejętności analityczne, dobra organizacja i umiejętność pracy pod presją czasu;
- komunikatywność, umiejętność pracy samodzielnej i w zespole;
- wysoka motywacja oraz kultura osobista.
Mile widziane:
- doświadczenie w pozyskiwaniu i rozliczaniu projektów o dofinansowanie z środków zewnętrznych;
- znajomość Prawa Budowlanego i Prawa Zamówień Publicznych oraz praktyczne ich wykorzystanie;
- uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w branży konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń;
- uprawnienia do sprawowania nadzoru nad robotami budowlanymi wpisanymi do rejestru zabytków.
3. Oferujemy
- zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy;
- praca w instytucji o ugruntowanej pozycji na rynku, gwarantującej stabilne i atrakcyjne zatrudnienie;
- możliwość aktywnego rozwoju zawodowego, podnoszenie i nabywanie nowych kwalifikacji, bogaty pakiet świadczeń socjalnych (m.in. „wczasy pod gruszą”, dofinansowanie do wypoczynku letniego i zimowego dla dzieci, dofinasowanie do wycieczek, własne ośrodki wczasowe);
- grupowe ubezpieczenie na życie;
- prywatna opieka medyczna;
- przedszkole i żłobek na terenie Politechniki Łódzkiej;
- parking na terenie Politechniki Łódzkiej.
4. Wykaz wymaganych dokumentów:
- Curriculum Vitae i list motywacyjny,
- kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie w PŁ,
- klauzula o ochronie danych osobowych,
- zgoda na przetwarzanie danych osobowych,
- dokumenty potwierdzające wymagane wykształcenie (kserokopia, skan w zależności od formy złożenia/przesłania dokumentów),
- inne dokumenty potwierdzające posiadane kwalifikacje.
5. Miejsce, forma i termin składania dokumentów:
Dokumenty można przesłać w terminie do 10 maja 2025 r. w jeden z dwóch sposobów:
- Elektronicznie, poprzez platformę pracuj.pl za pomocą przycisku „aplikuj szybko”
- Droga mailową na adres: office.chancellor@adm.p.lodz.pl , z dopiskiem w tytule: „oferta kandydata do pracy na stanowisko kierownika działu”.
Należy pamiętać, iż decyduje data wpływu oferty do Politechniki Łódzkiej. Dokumenty doręczone po wskazanym terminie nie będą rozpatrywane. Kandydaci będą mogli dokonać odbioru złożonych przez siebie dokumentów związanych konkursem przez okres 30 dni od daty zakończenia konkursu. PŁ zastrzega sobie prawo do powiadomienia o zakwalifikowaniu do dalszych etapów rekrutacji jedynie wybranych kandydatów, a także do niewyłonienia kandydatury do zatrudnienia bez podania przyczyny.