Data dodania 22.01.2024 - 08:58
Kategorie aktualności

Samodzielny/-a księgowy/-a w Dziale Księgowości


Politechnika Łódzka jest jedną z najlepszych uczelni technicznych w Polsce. Posiada ponad 75-letnią tradycję i doświadczenie w kształceniu kadr i prowadzeniu badań naukowych. Jest atrakcyjnym partnerem dla biznesu. Współpracuje z największymi firmami w kraju i za granicą. Prowadzi badania naukowe na europejskim poziomie, tworzy nowe technologie i patenty przy współpracy z najlepszymi ośrodkami naukowymi na całym świecie. Jednym z filarów zarządzania Politechniką Łódzką jest równe traktowanie pracowników niezależnie od ich płci, wieku, rasy czy innych cech demograficzno-społecznych. W 2016 roku PŁ jako pierwsza Uczelnia techniczna w Polsce otrzymała logo HR EXCELLENCE IN RESEARCH, potwierdzające, że Uczelnia stosuje zasady „Europejskiej Karty Naukowca” i „Kodeksu postępowania przy rekrutacji pracowników naukowych”.

Wymagania stawiane kandydatowi:

  • wykształcenie minimum średnie,
  • co najmniej 2-letnie doświadczenie w pracy w księgowości, w tym doświadczenie w zakresie środków trwałych, wartości niematerialnych i prawnych oraz środków trwałych w budowie,
  • umiejętność przypisywania środków trwałych do odpowiednich grup rodzajowych,
  • znajomość zasad amortyzacji,
  • znajomość przepisów ustawy o rachunkowości, ustawy o podatku od towarów i usług oraz właściwych do niej rozporządzeń,
  • bardzo dobra znajomość obsługi komputera, w szczególności pakietu MS Office,
  • zdolności organizacyjne, kreatywność, kultura osobista,
  • mile widziane ukończenie kursów z zakresu księgowości.

Warunki pracy:

  • pełen etat,
  • planowany termin rozpoczęcia: maj 2024.

Opis przewidywanego zakresu zadań i obowiązków:

  • kwalifikowanie majątku trwałego do odpowiednich grup rodzajowych wg. Klasyfikacji Środków Trwałych,
  • dekretacja i księgowanie dokumentów dotyczących aktywów trwałych (dowodów nabycia, dokumentów dotyczących zmian stanu aktywów trwałych i in.),
  • uzgadnianie stanu środków trwałych (analiza kont księgowych),
  • okresowa weryfikacja dokumentów i wpisów do systemu FK pod kątem aktywów trwałych,
  • sporządzanie dokumentów związanych z ewidencją majątku trwałego,
  • sporządzanie zestawień niezbędnych do sprawozdawczości i analizy majątku trwałego,
  • współpraca z jednostkami Politechniki Łódzkiej w zakresie aktywów trwałych, okresowe uzgadnianie ewidencji majątku trwałego ze stanami ksiąg inwentarzowych jednostek,
  • prowadzenie ewidencji druków OT w tabelach Excel, analiza powiązań systemu ST z systemem FK w zakresie kont księgowych,
  • uczestnictwo w tworzeniu bilansu rocznego, sprawozdawczości do GUS oraz innych sprawozdań i zestawień finansowych.

Oferujemy:

  • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
  • pracę w instytucji o ugruntowanej pozycji na rynku, gwarantującej stabilne i atrakcyjne zatrudnienie,
  • bogaty pakiet świadczeń socjalnych (m.in. „wczasy pod gruszą”, dofinansowanie do wypoczynku letniego i zimowego dla dzieci, dofinasowanie do wycieczek, własne ośrodki wczasowe),
  • grupowe ubezpieczenie na życie,
  • prywatna opieka medyczna,
  • przedszkole na terenie Politechniki Łódzkiej,
  • parking na terenie Politechniki Łódzkiej.

Wykaz wymaganych dokumentów:

  • CV,
  • list motywacyjny,
  • kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
  • klauzula o ochronie danych osobowych,
  • zgoda na przetwarzanie danych osobowych,
  • odpisy/kopie świadectw szkolnych/dyplomów,
  • inne dokumenty potwierdzające posiadane kwalifikacje.

Miejsce, forma i termin składania dokumentów:

Dokumenty należy przesłać drogą elektroniczną na adres mailowy: office.kwestor@adm.p.lodz.pl do dnia 9 lutego 2024 r.

Kandydaci będą mogli dokonać odbioru złożonych przez siebie dokumentów związanych z rekrutacją

przez okres 30 dni od daty zakończenia rekrutacji.


Przewidywany termin rozstrzygnięcia rekrutacji 26 lutego 2024 r.


W przypadku wysyłania dokumentów drogą tradycyjną, na kopercie należy umieścić adnotację „oferta

kandydata do pracy”.