Politechnika Łódzka jest jedną z najlepszych uczelni technicznych w Polsce. Posiada ponad 75-letnią tradycję i doświadczenie w kształceniu kadr i prowadzeniu badań naukowych. Jest atrakcyjnym partnerem dla biznesu. Współpracuje z największymi firmami w kraju i za granicą. Prowadzi badania naukowe na europejskim poziomie, tworzy nowe technologie i patenty przy współpracy z najlepszymi ośrodkami naukowymi na całym świecie. Jednym z filarów zarządzania Politechniką Łódzką jest równe traktowanie pracowników niezależnie od ich płci, wieku, rasy czy innych cech demograficzno-społecznych. W 2016 roku PŁ jako pierwsza Uczelnia techniczna w Polsce otrzymała logo HR EXCELLENCE IN RESEARCH, potwierdzające, że Uczelnia stosuje zasady „Europejskiej Karty Naukowca” i „Kodeksu postępowania przy rekrutacji pracowników naukowych”.
Wymagania stawiane kandydatowi:
- wykształcenie minimum średnie,
- co najmniej 2-letnie doświadczenie w pracy w księgowości, w tym doświadczenie w zakresie środków trwałych, wartości niematerialnych i prawnych oraz środków trwałych w budowie,
- umiejętność przypisywania środków trwałych do odpowiednich grup rodzajowych,
- znajomość zasad amortyzacji,
- znajomość przepisów ustawy o rachunkowości, ustawy o podatku od towarów i usług oraz właściwych do niej rozporządzeń,
- bardzo dobra znajomość obsługi komputera, w szczególności pakietu MS Office,
- zdolności organizacyjne, kreatywność, kultura osobista,
- mile widziane ukończenie kursów z zakresu księgowości.
Warunki pracy:
- pełen etat,
- planowany termin rozpoczęcia: maj 2024.
Opis przewidywanego zakresu zadań i obowiązków:
- kwalifikowanie majątku trwałego do odpowiednich grup rodzajowych wg. Klasyfikacji Środków Trwałych,
- dekretacja i księgowanie dokumentów dotyczących aktywów trwałych (dowodów nabycia, dokumentów dotyczących zmian stanu aktywów trwałych i in.),
- uzgadnianie stanu środków trwałych (analiza kont księgowych),
- okresowa weryfikacja dokumentów i wpisów do systemu FK pod kątem aktywów trwałych,
- sporządzanie dokumentów związanych z ewidencją majątku trwałego,
- sporządzanie zestawień niezbędnych do sprawozdawczości i analizy majątku trwałego,
- współpraca z jednostkami Politechniki Łódzkiej w zakresie aktywów trwałych, okresowe uzgadnianie ewidencji majątku trwałego ze stanami ksiąg inwentarzowych jednostek,
- prowadzenie ewidencji druków OT w tabelach Excel, analiza powiązań systemu ST z systemem FK w zakresie kont księgowych,
- uczestnictwo w tworzeniu bilansu rocznego, sprawozdawczości do GUS oraz innych sprawozdań i zestawień finansowych.
Oferujemy:
- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
- pracę w instytucji o ugruntowanej pozycji na rynku, gwarantującej stabilne i atrakcyjne zatrudnienie,
- bogaty pakiet świadczeń socjalnych (m.in. „wczasy pod gruszą”, dofinansowanie do wypoczynku letniego i zimowego dla dzieci, dofinasowanie do wycieczek, własne ośrodki wczasowe),
- grupowe ubezpieczenie na życie,
- prywatna opieka medyczna,
- przedszkole na terenie Politechniki Łódzkiej,
- parking na terenie Politechniki Łódzkiej.
Wykaz wymaganych dokumentów:
- CV,
- list motywacyjny,
- kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
- klauzula o ochronie danych osobowych,
- zgoda na przetwarzanie danych osobowych,
- odpisy/kopie świadectw szkolnych/dyplomów,
- inne dokumenty potwierdzające posiadane kwalifikacje.
Miejsce, forma i termin składania dokumentów:
Dokumenty należy przesłać drogą elektroniczną na adres mailowy: office.kwestor@adm.p.lodz.pl do dnia 9 lutego 2024 r.
Kandydaci będą mogli dokonać odbioru złożonych przez siebie dokumentów związanych z rekrutacją
przez okres 30 dni od daty zakończenia rekrutacji.
Przewidywany termin rozstrzygnięcia rekrutacji 26 lutego 2024 r.
W przypadku wysyłania dokumentów drogą tradycyjną, na kopercie należy umieścić adnotację „oferta
kandydata do pracy”.