Politechnika Łódzka jest jedną z najlepszych uczelni technicznych w Polsce. Posiada ponad 75-letnią tradycję i doświadczenie w kształceniu kadr i prowadzeniu badań naukowych. Jest atrakcyjnym partnerem dla biznesu. Współpracuje z największymi firmami w kraju i za granicą. Prowadzi badania naukowe na europejskim poziomie, tworzy nowe technologie i patenty przy współpracy z najlepszymi ośrodkami naukowymi na całym świecie. Jednym z filarów zarządzania Politechniką Łódzką jest równe traktowanie pracowników niezależnie od ich płci, wieku, rasy czy innych cech demograficzno-społecznych. W 2016 roku PŁ jako pierwsza Uczelnia techniczna w Polsce otrzymała logo HR EXCELLENCE IN RESEARCH, potwierdzające, że Uczelnia stosuje zasady „Europejskiej Karty Naukowca” i „Kodeksu postępowania przy rekrutacji pracowników naukowych”.
Wymagania stawiane kandydatowi:
- wykształcenie minimum średnie,
- co najmniej 4-letnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku,
- umiejętność czytania i wykorzystywania w praktyce przepisów dotyczących rozliczeń podatkowych oraz ubezpieczeń społecznych,
- dobra znajomość obsługi komputera, w szczególności pakietu MS Office,
- komunikatywna znajomość j. angielskiego, co najmniej na poziomie B2.
Mile widziana znajomość Ustawy Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce z dnia 20 lipca 2018 r., przepisów dotyczących rozliczeń podatkowych oraz ubezpieczeń społecznych, cudzoziemców.
Warunki pracy:
- pełen etat
- planowany termin rozpoczęcia: kwiecień -czerwiec 2023 roku.
Opis przewidywanego zakresu zadań i obowiązków:
- sporządzanie wypłat wynagrodzeń, zasiłków i innych należności z tytułu umów o pracę, umów cywilnoprawnych i innych umów,
- rozliczanie składek na ubezpieczenia społeczne i ubezpieczenie zdrowotne zgodnie z obowiązującymi przepisami,
- rozliczenia w zakresie podatku dochodowego od osób fizycznych zgodnie z obowiązującymi przepisami,
- uzgadnianie, we współpracy z Działem Księgowości i Działem Finansowym, stanów rozliczeń i sald rozrachunków z ZUS, Urzędami Skarbowymi oraz rozrachunków z tytułu wynagrodzeń i potrąceń,
- archiwizowanie dokumentacji płacowej, podatkowej, ZUS,
- obsługa Pracowniczego Programu Kapitałowego,
- wystawianie zaświadczeń o wynagrodzeniu,
- bieżąca współpraca z jednostkami organizacyjnymi Uczelni.
Oferujemy:
- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
- pracę w instytucji o ugruntowanej pozycji na rynku, gwarantującej stabilne i atrakcyjne zatrudnienie,
- bogaty pakiet świadczeń socjalnych (m.in. „wczasy pod gruszą”, dofinansowanie do wypoczynku letniego i zimowego dla dzieci, dofinasowanie do wycieczek, własne ośrodki wczasowe),
- grupowe ubezpieczenie na życie,
- prywatna opieka medyczna,
- przedszkole i żłobek na terenie Politechniki Łódzkiej,
- parking na terenie Politechniki Łódzkiej.
Wykaz wymaganych dokumentów:
- CV,
- kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
- klauzula o ochronie danych osobowych,
- zgoda na przetwarzanie danych osobowych,
- odpisy/kopie świadectw szkolnych/dyplomów,
- inne dokumenty potwierdzające posiadane kwalifikacje.
Miejsce, forma i termin składania dokumentów:
Dokumenty należy przesłać drogą elektroniczną na adres mailowy: office.kwestor@adm.p.lodz.pl lub pocztą tradycyjną na adres: ul. Żeromskiego 116 do dnia 17 marca 2023 r.
Kandydaci będą mogli dokonać odbioru złożonych przez siebie dokumentów związanych z rekrutacją przez okres 30 dni od daty zakończenia rekrutacji.
Przewidywany termin rozstrzygnięcia rekrutacji 31 marca 2023 r.
W przypadku wysyłania dokumentów drogą tradycyjną, na kopercie należy umieścić adnotację „oferta kandydata do pracy”.