Data dodania 22.02.2023 - 10:52
Kategorie aktualności

Samodzielny referent ds. płac

Politechnika Łódzka jest jedną z najlepszych uczelni technicznych w Polsce. Posiada ponad 75-letnią tradycję i doświadczenie w kształceniu kadr i prowadzeniu badań naukowych. Jest atrakcyjnym partnerem dla biznesu. Współpracuje z największymi firmami w kraju i za granicą. Prowadzi badania naukowe na europejskim poziomie, tworzy nowe technologie i patenty przy współpracy z najlepszymi ośrodkami naukowymi na całym świecie. Jednym z filarów zarządzania Politechniką Łódzką jest równe traktowanie pracowników niezależnie od ich płci, wieku, rasy czy innych cech demograficzno-społecznych. W 2016 roku PŁ jako pierwsza Uczelnia techniczna w Polsce otrzymała logo HR EXCELLENCE IN RESEARCH, potwierdzające, że Uczelnia stosuje zasady „Europejskiej Karty Naukowca” i „Kodeksu postępowania przy rekrutacji pracowników naukowych”.

Wymagania stawiane kandydatowi:

  • wykształcenie minimum średnie,
  • co najmniej 4-letnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku,
  • umiejętność czytania i wykorzystywania w praktyce przepisów dotyczących rozliczeń podatkowych oraz ubezpieczeń społecznych,
  • dobra znajomość obsługi komputera, w szczególności pakietu MS Office,
  • komunikatywna znajomość j. angielskiego, co najmniej na poziomie B2.

Mile widziana znajomość Ustawy Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce z dnia 20 lipca 2018 r., przepisów dotyczących rozliczeń podatkowych oraz ubezpieczeń społecznych, cudzoziemców.

Warunki pracy:

  • pełen etat
  • planowany termin rozpoczęcia: kwiecień -czerwiec 2023 roku.

Opis przewidywanego zakresu zadań i obowiązków:

  • sporządzanie wypłat wynagrodzeń, zasiłków i innych należności z tytułu umów o pracę, umów cywilnoprawnych i innych umów,
  • rozliczanie składek na ubezpieczenia społeczne i ubezpieczenie zdrowotne zgodnie z obowiązującymi przepisami,
  • rozliczenia w zakresie podatku dochodowego od osób fizycznych zgodnie z obowiązującymi przepisami,
  • uzgadnianie, we współpracy z Działem Księgowości i Działem Finansowym, stanów rozliczeń i sald rozrachunków z ZUS, Urzędami Skarbowymi oraz rozrachunków z tytułu wynagrodzeń i potrąceń,
  • archiwizowanie dokumentacji płacowej, podatkowej, ZUS,
  • obsługa Pracowniczego Programu Kapitałowego,
  • wystawianie zaświadczeń o wynagrodzeniu,
  • bieżąca współpraca z jednostkami organizacyjnymi Uczelni.

Oferujemy:

  • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
  • pracę w instytucji o ugruntowanej pozycji na rynku, gwarantującej stabilne i atrakcyjne zatrudnienie,
  • bogaty pakiet świadczeń socjalnych (m.in. „wczasy pod gruszą”, dofinansowanie do wypoczynku letniego i zimowego dla dzieci, dofinasowanie do wycieczek, własne ośrodki wczasowe),
  • grupowe ubezpieczenie na życie,
  • prywatna opieka medyczna,
  • przedszkole i żłobek na terenie Politechniki Łódzkiej,
  • parking na terenie Politechniki Łódzkiej.

Wykaz wymaganych dokumentów:

  1. CV,
  2. kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
  3. klauzula o ochronie danych osobowych,
  4. zgoda na przetwarzanie danych osobowych,
  5. odpisy/kopie świadectw szkolnych/dyplomów,
  6.  inne dokumenty potwierdzające posiadane kwalifikacje.

Miejsce, forma i termin składania dokumentów:

Dokumenty należy przesłać drogą elektroniczną na adres mailowy: office.kwestor@adm.p.lodz.pl lub pocztą tradycyjną na adres: ul. Żeromskiego 116 do dnia 17 marca 2023 r.

Kandydaci będą mogli dokonać odbioru złożonych przez siebie dokumentów związanych z rekrutacją przez okres 30 dni od daty zakończenia rekrutacji.

Przewidywany termin rozstrzygnięcia rekrutacji 31 marca 2023 r.

W przypadku wysyłania dokumentów drogą tradycyjną, na kopercie należy umieścić adnotację „oferta kandydata do pracy”.