Data dodania 28.06.2024 - 08:35
Kategorie aktualności

Samodzielny Referent w Dziale Finansowym

Politechnika Łódzka jest jedną z najlepszych uczelni technicznych w Polsce. Posiada blisko 80-letnią tradycję i doświadczenie w kształceniu kadr i prowadzeniu badań naukowych. Jest atrakcyjnym partnerem dla biznesu. Współpracuje z największymi firmami w kraju i za granicą. Prowadzi badania naukowe na europejskim poziomie, tworzy nowe technologie i patenty przy współpracy z najlepszymi ośrodkami naukowymi na całym świecie. Jednym z filarów zarządzania Politechniką Łódzką jest równe traktowanie pracowników niezależnie od ich płci, wieku, rasy czy innych cech demograficzno-społecznych. W 2016 roku PŁ jako pierwsza Uczelnia techniczna w Polsce otrzymała logo HR EXCELLENCE IN RESEARCH, potwierdzające, że Uczelnia stosuje zasady „Europejskiej Karty Naukowca” i „Kodeksu postępowania przy rekrutacji pracowników naukowych”.


Wymagania stawiane kandydatowi:

  • wykształcenie minimum średnie,
  • co najmniej 2-letnie doświadczenie w pracy w finansach lub w księgowości,
  • znajomość przepisów ustawy o rachunkowości, ustawy o podatku od towarów i usług oraz właściwych do niej rozporządzeń,
  • bardzo dobra znajomość obsługi komputera, w szczególności pakietu MS Office,
  • zdolności organizacyjne, kreatywność, kultura osobista,
  • mile widziane ukończenie kursów z zakresu księgowości i rozliczania delegacji służbowych. 

Warunki pracy:

  • pełen etat,
  • planowany termin rozpoczęcia: październik 2024.

Opis przewidywanego zakresu zadań i obowiązków:

  • przyjmowanie i sprawdzanie pod względem kompletności umów zleceń i umów o dzieło,
  • przyjmowanie dokumentów finansowych stanowiących przedmiot księgowania 
  • od jednostek organizacyjnych Politechniki Łódzkiej,
  • sprawdzanie przyjmowanych dokumentów zgodnie z wytycznymi zawartymi w instrukcji obiegu i kontroli dokumentów księgowych,
  • sprawdzanie pod względem kompletności dokumentów i rachunkowym rozliczania delegacji,
  • weryfikacja poprawności ewidencji w programie VEMA przyjętych i zatwierdzonych dokumentów z podziałem na źródła finansowania i miejscem powstania kosztów.

Oferujemy:

  • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
  • pracę w instytucji o ugruntowanej pozycji na rynku, gwarantującej stabilne i atrakcyjne zatrudnienie,
  • bogaty pakiet świadczeń socjalnych (m.in. „wczasy pod gruszą”, dofinansowanie do wypoczynku letniego i zimowego dla dzieci, dofinasowanie do wycieczek, własne ośrodki wczasowe),
  • grupowe ubezpieczenie na życie,
  • prywatną opiekę medyczną,
  • przedszkole i żłobek na terenie Politechniki Łódzkiej,
  • parking na terenie Politechniki Łódzkiej.

Wykaz wymaganych dokumentów:

  • CV,
  • list motywacyjny,
  • kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
  • klauzula o ochronie danych osobowych,
  • zgoda na przetwarzanie danych osobowych,
  • odpisy/kopie świadectw szkolnych/dyplomów,
  • inne dokumenty potwierdzające posiadane kwalifikacje.

Miejsce, forma i termin składania dokumentów:
Dokumenty należy przesłać drogą elektroniczną na adres mailowy: office.kwestor@adm.p.lodz.pl do dnia 19 lipca 2024 r.
Kandydaci będą mogli dokonać odbioru złożonych przez siebie dokumentów związanych 
z rekrutacją przez okres 30 dni od daty zakończenia rekrutacji.


Przewidywany termin rozstrzygnięcia rekrutacji 31 lipca 2024 r.
W przypadku wysyłania dokumentów drogą tradycyjną, na kopercie należy umieścić adnotację „oferta kandydata do pracy”.