Data dodania 05.10.2023 - 13:26
Kategorie aktualności

Samodzielny referent w grupie administracyjnej w Instytucie Automatyki na Wydziale Elektrotechniki, Elektroniki, Informatyki i Automatyki

Politechnika Łódzka jest jedną z najlepszych uczelni technicznych w Polsce. Posiada ponad 75-letnią tradycję i doświadczenie w kształceniu kadr i prowadzeniu badań naukowych. Jest atrakcyjnym partnerem dla biznesu. Współpracuje z największymi firmami w kraju i za granicą. Prowadzi badania naukowe na europejskim poziomie, tworzy nowe technologie i patenty przy współpracy z najlepszymi ośrodkami naukowymi na całym świecie. Jednym z filarów zarządzania Politechniką Łódzką jest równe traktowanie pracowników niezależnie od ich płci, wieku, rasy czy innych cech demograficzno-społecznych. W 2016 roku PŁ jako pierwsza Uczelnia techniczna w Polsce otrzymała logo HR EXCELLENCE IN RESEARCH, potwierdzające, że Uczelnia stosuje zasady „Europejskiej Karty Naukowca” i „Kodeksu postępowania przy rekrutacji pracowników naukowych”.


Wymagania stawiane kandydatowi:

  • wykształcenie średnie lub wyższe,
  • dobra znajomość języka angielskiego,
  • biegła obsługa pakietu MS Office,
  • dobre zdolności komunikacyjne i organizacyjne,
  • sumienność i odpowiedzialność za powierzone zadania,
  • skrupulatność i dokładność,
  • umiejętność pracy w zespole i wysoka kultura osobista,
  • umiejętność pracy pod presją czasu,
  • gotowość do ciągłego uczenia się, poszerzania swojej wiedzy i umiejętności.

Mile widziane będzie:

  • znajomość systemów Elektronicznego Zarządzania Dokumentami.

Warunki pracy: (np. wymiar etatu, termin rozpoczęcia pracy):

  • umowa o pracę na pełen etat,
  • przewidywany termin rozpoczęcia pracy: 1 grudzień 2023 r..

Przewidywany zakres zadań i obowiązków:

a) wykonywanie prac administracyjno-biurowych związanych z bieżącą działalnością Instytutu

b) przyjmowanie i wysyłanie korespondencji: pisma, listy, paczki, poczta e-mail, telefony,

c) zarządzanie dokumentami w Instytucie i sporządzanie pism dotyczących działalności:

  • ogólnej,
  • administracyjnej,
  • dydaktycznej,
  • współpracy z zagranicą,
  • oraz ich segregacja i archiwizacja

d) prowadzenie dokumentacji prac naukowo-badawczych Instytutu tj.

  • publikacji naukowych,
  • wniosków patentowych i patentów,
  • projektów

poprzez ich ewidencję w systemie Skryba oraz przygotowywanie informacji i danych dotyczących planów i sprawozdań z działalności naukowo-badawczej Instytutu

e) sporządzanie sprawozdań dotyczących zajęć dydaktycznych Instytutu tj:

  • przyjmowanie i rejestracja zleceń,
  • współpraca przy sporządzaniu sprawozdania z wykonania zajęć dydaktycznych,
  • przygotowywanie umów cywilnoprawnych na prowadzenie zajęć dla profesorów wizytujących specjalistów spoza PŁ oraz doktorantów

f) prowadzenie spraw związanych z ubezpieczeniem mienia oraz współpraca w tym zakresie z brokerem ubezpieczeniowym,

g) wprowadzanie danych dotyczących Instytutu do bazy POL-on w działach:

  • patenty i dokonania,
  • projekty naukowe,
  • dorobek naukowy

h) obsługa systemu Elektronicznego Zarządzania Dokumentacją,

i) inne prace administracyjno-organizacyjne zlecone przez przełożonego.

Oferujemy:

  • pracę w instytucji o ugruntowanej pozycji na rynku, gwarantującej stabilne i atrakcyjne zatrudnienie,
  • bogaty pakiet świadczeń socjalnych (m.in. dofinansowanie do wypoczynku letniego i zimowego pracownika i rodziny, dofinasowanie do wycieczek, własne ośrodki wczasowe, własny kompleks sportowy z basenami),
  • grupowe ubezpieczenie na życie,
  • przedszkole na terenie Politechniki Łódzkiej,
  • parking na terenie Politechniki Łódzkiej.

Wykaz wymaganych dokumentów:

  1. CV z danymi kontaktowymi i list motywacyjny,
  2. Kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, kwalifikacje i umiejętności,
  3. Wypełniony kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
  4. Podpisana klauzula o ochronie danych osobowych,
  5. Podpisana zgoda na przetwarzanie danych osobowych.

Miejsce, forma i termin składania dokumentów:

Dokumenty należy przesłać drogą elektroniczną na adres mailowy w2i21@adm.p.lodz.pl lub pocztą tradycyjną na adres: Politechnika Łódzka, Instytut Automatyki, ul. Żeromskiego 116,

90-924 Łódź, do dnia 31.10.2023 r. Liczy się data wpływu dokumentów do Instytutu Automatyki PŁ. Kandydaci będą mogli dokonać odbioru złożonych przez siebie dokumentów związanych z rekrutacją przez okres 30 dni od daty zakończenia rekrutacji.


Przewidywany termin rozstrzygnięcia rekrutacji: 20 listopada 2023 r.


W przypadku wysyłania dokumentów drogą tradycyjną, na kopercie należy umieścić adnotację „oferta kandydata do pracy”.