Politechnika Łódzka jest jedną z najlepszych uczelni technicznych w Polsce. Posiada ponad 75-letnią tradycję i doświadczenie w kształceniu kadr i prowadzeniu badań naukowych. Jest atrakcyjnym partnerem dla biznesu. Współpracuje z największymi firmami w kraju i za granicą. Prowadzi badania naukowe na europejskim poziomie, tworzy nowe technologie i patenty przy współpracy z najlepszymi ośrodkami naukowymi na całym świecie. Jednym z filarów zarządzania Politechniką Łódzką jest równe traktowanie pracowników niezależnie od ich płci, wieku, rasy czy innych cech demograficzno-społecznych. W 2016 roku PŁ jako pierwsza Uczelnia techniczna w Polsce otrzymała logo HR EXCELLENCE IN RESEARCH, potwierdzające, że Uczelnia stosuje zasady „Europejskiej Karty Naukowca” i „Kodeksu postępowania przy rekrutacji pracowników naukowych”.
Wymagania stawiane kandydatowi:
- wykształcenie średnie lub wyższe,
- przygotowanie w zakresie obsługi księgowej i finansowej,
- biegła obsługa pakietu MS Office,
- bardzo dobre zdolności komunikacyjne i organizacyjne,
- sumienność i odpowiedzialność za powierzone zadania,
- skrupulatność i dokładność,
- umiejętność pracy w zespole i wysoka kultura osobista,
- umiejętność pracy pod presją czasu,
- gotowość do ciągłego uczenia się, poszerzania swojej wiedzy i umiejętności.
Mile widziane będzie:
- znajomość języka angielskiego,
- doświadczenie w realizacji oraz rozliczaniu projektów krajowych i międzynarodowych,
- znajomość przepisów ustawy prawo zamówień publicznych,
- znajomość systemów Elektronicznego Zarządzania Dokumentami.
Warunki pracy: (np. wymiar etatu, termin rozpoczęcia pracy):
- umowa o pracę na pełen etat,
Przewidywany termin rozpoczęcia pracy: marzec 2023.
Przewidywany zakres zadań i obowiązków:
- obsługa administracyjno-finansowa Instytutu,
- obsługa elektronicznych systemów gromadzenia danych o publikacjach, patentach, dysertacjach itp.,
- organizacja zakupów Instytutu zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa,
- prowadzenie bieżących rozliczeń faktur i przekazywanie ich do realizacji zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa i zasadami PŁ,
- bieżąca kontrola budżetu Instytutu i dokonywanie uzgodnień poprawności jego realizacji z odpowiednimi jednostkami PŁ.
- sporządzanie umów cywilno-prawnych i ich rejestracja (w tym umów z zagranicznymi profesorami wizytującymi), przygotowanie aneksów, porozumień itp.,
- sporządzanie planów rzeczowo-finansowych Instytutu, sprawozdań z wykonania tych planów, realizacja budżetu jednostki,
- współpraca z jednostkami organizacyjnymi uczelni oraz podmiotami zewnętrznymi,
- prowadzenie spraw zgodnie z Instrukcją kancelaryjną, Jednolitym rzeczowym wykazem akt oraz instrukcją o organizacji i zakresie działania Archiwum w Politechnice Łódzkiej,
- obsługa administracyjna dyrekcji Instytutu.
Oferujemy:
- pracę w instytucji o ugruntowanej pozycji na rynku, gwarantującej stabilne i atrakcyjne zatrudnienie,
- bogaty pakiet świadczeń socjalnych (m.in. dofinansowanie do wypoczynku letniego i zimowego pracownika i rodziny, dofinasowanie do wycieczek, własne ośrodki wczasowe, własny kompleks sportowy z basenami),
- grupowe ubezpieczenie na życie,
- przedszkole na terenie Politechniki Łódzkiej,
- parking na terenie Politechniki Łódzkiej.
Wykaz wymaganych dokumentów:
- CV z danymi kontaktowymi i list motywacyjny,
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, kwalifikacje i umiejętności,
- wypełniony kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
- podpisana klauzula o ochronie danych osobowych,
- podpisana zgoda na przetwarzanie danych osobowych.
Miejsce, forma i termin składania dokumentów: Dokumenty należy przesłać drogą elektroniczną na adres mailowy w2i21@adm.p.lodz.pl lub pocztą tradycyjną na adres: Politechnika Łódzka, Instytut Automatyki, ul. Żeromskiego 116, 90-924 Łódź, do dnia 25.02.2023 r. Liczy się data wpływu dokumentów do Instytutu Automatyki PŁ. Kandydaci będą mogli dokonać odbioru złożonych przez siebie dokumentów związanych z rekrutacją przez okres 30 dni od daty zakończenia rekrutacji.
Przewidywany termin rozstrzygnięcia rekrutacji: 28 lutego 2023 r.
W przypadku wysyłania dokumentów drogą tradycyjną, na kopercie należy umieścić adnotację „oferta kandydata do pracy”.