Data dodania 25.01.2023 - 11:32
Kategorie aktualności

Samodzielny referent w grupie administracyjnej w Instytucie Automatyki na Wydziale Elektrotechniki, Elektroniki, Informatyki i Automatyki

Politechnika Łódzka jest jedną z najlepszych uczelni technicznych w Polsce. Posiada ponad 75-letnią tradycję i doświadczenie w kształceniu kadr i prowadzeniu badań naukowych. Jest atrakcyjnym partnerem dla biznesu. Współpracuje z największymi firmami w kraju i za granicą. Prowadzi badania naukowe na europejskim poziomie, tworzy nowe technologie i patenty przy współpracy z najlepszymi ośrodkami naukowymi na całym świecie. Jednym z filarów zarządzania Politechniką Łódzką jest równe traktowanie pracowników niezależnie od ich płci, wieku, rasy czy innych cech demograficzno-społecznych. W 2016 roku PŁ jako pierwsza Uczelnia techniczna w Polsce otrzymała logo HR EXCELLENCE IN RESEARCH, potwierdzające, że Uczelnia stosuje zasady „Europejskiej Karty Naukowca” i „Kodeksu postępowania przy rekrutacji pracowników naukowych”.

Wymagania stawiane kandydatowi:

  • wykształcenie średnie lub wyższe,
  • przygotowanie w zakresie obsługi księgowej i finansowej,
  • biegła obsługa pakietu MS Office,
  • bardzo dobre zdolności komunikacyjne i organizacyjne,
  • sumienność i odpowiedzialność za powierzone zadania,
  • skrupulatność i dokładność,
  • umiejętność pracy w zespole i wysoka kultura osobista,
  • umiejętność pracy pod presją czasu,
  • gotowość do ciągłego uczenia się, poszerzania swojej wiedzy i umiejętności.

Mile widziane będzie:

  • znajomość języka angielskiego,
  • doświadczenie w realizacji oraz rozliczaniu projektów krajowych i międzynarodowych,
  • znajomość przepisów ustawy prawo zamówień publicznych,
  • znajomość systemów Elektronicznego Zarządzania Dokumentami.

Warunki pracy: (np. wymiar etatu, termin rozpoczęcia pracy):

  • umowa o pracę na pełen etat,

Przewidywany termin rozpoczęcia pracy: marzec 2023.

Przewidywany zakres zadań i obowiązków:

  • obsługa administracyjno-finansowa Instytutu,
  • obsługa elektronicznych systemów gromadzenia danych o publikacjach, patentach, dysertacjach itp.,
  • organizacja zakupów Instytutu zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa,
  • prowadzenie bieżących rozliczeń faktur i przekazywanie ich do realizacji zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa i zasadami PŁ,
  • bieżąca kontrola budżetu Instytutu i dokonywanie uzgodnień poprawności jego realizacji z odpowiednimi jednostkami PŁ.
  • sporządzanie umów cywilno-prawnych i ich rejestracja (w tym umów z zagranicznymi profesorami wizytującymi), przygotowanie aneksów, porozumień itp.,
  • sporządzanie planów rzeczowo-finansowych Instytutu, sprawozdań z wykonania tych planów, realizacja budżetu jednostki,
  • współpraca z jednostkami organizacyjnymi uczelni oraz podmiotami zewnętrznymi,
  • prowadzenie spraw zgodnie z Instrukcją kancelaryjną, Jednolitym rzeczowym wykazem akt oraz instrukcją o organizacji i zakresie działania Archiwum w Politechnice Łódzkiej,
  • obsługa administracyjna dyrekcji Instytutu.

Oferujemy:

  • pracę w instytucji o ugruntowanej pozycji na rynku, gwarantującej stabilne i atrakcyjne zatrudnienie,
  • bogaty pakiet świadczeń socjalnych (m.in. dofinansowanie do wypoczynku letniego i zimowego pracownika i rodziny, dofinasowanie do wycieczek, własne ośrodki wczasowe, własny kompleks sportowy z basenami),
  • grupowe ubezpieczenie na życie,
  • przedszkole na terenie Politechniki Łódzkiej,
  • parking na terenie Politechniki Łódzkiej.

Wykaz wymaganych dokumentów:

  1. CV z danymi kontaktowymi i list motywacyjny,
  2. kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, kwalifikacje i umiejętności,
  3. wypełniony kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
  4. podpisana klauzula o ochronie danych osobowych,
  5. podpisana zgoda na przetwarzanie danych osobowych.

Miejsce, forma i termin składania dokumentów: Dokumenty należy przesłać drogą elektroniczną na adres mailowy w2i21@adm.p.lodz.pl lub pocztą tradycyjną na adres: Politechnika Łódzka, Instytut Automatyki, ul. Żeromskiego 116, 90-924 Łódź, do dnia 25.02.2023 r. Liczy się data wpływu dokumentów do Instytutu Automatyki PŁ. Kandydaci będą mogli dokonać odbioru złożonych przez siebie dokumentów związanych z rekrutacją przez okres 30 dni od daty zakończenia rekrutacji.

Przewidywany termin rozstrzygnięcia rekrutacji: 28 lutego 2023 r.

W przypadku wysyłania dokumentów drogą tradycyjną, na kopercie należy umieścić adnotację „oferta kandydata do pracy”.