Data dodania 16.08.2022 - 10:07
Kategorie aktualności

Samodzielny referent w Instytucie Automatyki

Politechnika Łódzka jest jedną z najlepszych uczelni technicznych w Polsce. Posiada ponad 75-letnią tradycję i doświadczenie w kształceniu kadr i prowadzeniu badań naukowych. Jest atrakcyjnym partnerem dla biznesu. Współpracuje z największymi firmami w kraju i za granicą. Prowadzi badania naukowe na europejskim poziomie, tworzy nowe technologie i patenty przy współpracy z najlepszymi ośrodkami naukowymi na całym świecie. Jednym z filarów zarządzania Politechniką Łódzką jest równe traktowanie pracowników niezależnie od ich płci, wieku, rasy czy innych cech demograficzno-społecznych. W 2016 roku PŁ jako pierwsza Uczelnia techniczna w Polsce otrzymała logo HR EXCELLENCE IN RESEARCH, potwierdzające, że Uczelnia stosuje zasady „Europejskiej Karty Naukowca” i „Kodeksu postępowania przy rekrutacji pracowników naukowych”.


Wymagania stawiane kandydatowi:

  • biegła umiejętność obsługi komputera – w szczególności w zakresie pakietu Office;
  • znajomość języka angielskiego umożliwiająca codzienną komunikację ustną i pisemną z zagranicznymi współpracownikami;
  • zaangażowanie w pracę i samodzielność w działaniu, dobra organizacja czasu pracy, chęć samodoskonalenia, wysokie umiejętności interpersonalne i miły sposób bycia, komunikatywność, kultura osobista;
  • dbałość o wysoką jakość wykonywanej pracy, rzetelność;
  • odpowiedzialność i własna inicjatywa w podejmowaniu działań, umiejętność wyszukiwania informacji;
  • dodatkowym atutem będzie znajomość podstaw księgowości, doświadczenie w realizacji projektów na stanowiskach związanych z obsługą administracyjno-biurową, zbieraniem danych i przygotowywaniem dokumentacji, monitoringiem, ewaluacją i archiwizacją.

Warunki pracy: (np. wymiar etatu, termin rozpoczęcia pracy):

  • umowa o pracę na pełen etat, przewidywany termin rozpoczęcia pracy: październik 2022

Opis przewidywanego zakresu zadań i obowiązków:

  • obsługa i koordynacja pracy sekretariatu Instytutu: kompleksowe prace administracyjno-biurowe, organizacyjne na rzecz bieżącej działalności Instytutu, w tym przygotowywanie pism i dokumentów ad hoc, obsługa sekretarska Dyrekcji, sporządzanie zamówień na artykuły biurowe i eksploatacyjne;
  • codzienna współpraca z zagranicznymi profesorami wizytującymi, doktorantami i innymi gośćmi Instytutu;
  • opracowywanie informacji, wniosków, grafik, sprawozdań (m.in. GUS, MEiN), prowadzenie rejestrów;
  • sporządzanie umów cywilnoprawnych, m.in. na prowadzenie zajęć dydaktycznych dla doktorantów, specjalistów zagranicznych – w tym formalna komunikacja ustna i pisemna w języku angielskim;
  • dokumentowanie aktywności publikacyjnej pracowników: dane bibliograficzne, punktacja MEiN, uzupełnianie systemów POL-on, PBN;
  • w zastępstwie: obsługa Instytutu pod kątem finansów, zamówień publicznych, opracowywanie faktur, rozliczanie delegacji i ich wprowadzanie do systemu;
  • współpraca z jednostkami organizacyjnymi Uczelni oraz podmiotami zewnętrznymi.


Oferujemy:

  • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę;
  • pracę w instytucji o ugruntowanej pozycji na rynku, gwarantującej stabilne i atrakcyjne zatrudnienie;
  • bogaty pakiet świadczeń socjalnych (m.in. dofinansowanie do wypoczynku letniego i zimowego pracownika i rodziny, dofinasowanie do wycieczek, własne ośrodki wczasowe, własny kompleks sportowy (zespół basenów itp.);
  • grupowe ubezpieczenie na życie;
  • przedszkole na terenie Politechniki Łódzkiej;
  • parking na terenie Politechniki Łódzkiej.

Wykaz wymaganych dokumentów:

  1. CV i list motywacyjny,
  2. kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie;
  3. klauzula o ochronie danych osobowych;
  4. zgoda na przetwarzanie danych osobowych;
  5. odpisy/kopie świadectw szkolnych/dyplomów;
  6. inne dokumenty potwierdzające posiadane kwalifikacje.

Miejsce, forma i termin składania dokumentów: 

Dokumenty należy przesłać drogą elektroniczną na adres mailowy: w2i21@adm.p.lodz.pl lub pocztą tradycyjną na adres: Politechnika Łódzka, Instytut Automatyki, ul. Żeromskiego 116, 90-924 Łódź, do dnia 15.09.2022 r. Liczy się data wpływu dokumentów do Instytutu Automatyki PŁ. Kandydaci będą mogli dokonać odbioru złożonych przez siebie dokumentów związanych z rekrutacją przez okres 30 dni od daty zakończenia rekrutacji.

Przewidywany termin rozstrzygnięcia rekrutacji: wrzesień 2022 r.

W przypadku wysyłania dokumentów drogą tradycyjną, na kopercie należy umieścić adnotację „oferta kandydata do pracy”.