Data dodania
Kategorie aktualności

Samodzielny referent w Instytucie Automatyki Politechniki Łódzkiej


Politechnika Łódzka jest jedną z najlepszych uczelni technicznych w Polsce. Posiada ponad 80-letnią tradycję i doświadczenie w kształceniu kadr i prowadzeniu badań naukowych. Jest atrakcyjnym partnerem dla biznesu. Współpracuje z największymi firmami w kraju i za granicą. Prowadzi badania naukowe na europejskim poziomie, tworzy nowe technologie i patenty przy współpracy z najlepszymi ośrodkami naukowymi na całym świecie. Jednym z filarów zarządzania Politechniką Łódzką jest równe traktowanie pracowników niezależnie od ich płci, wieku, rasy czy innych cech demograficzno-społecznych. W 2016 roku PŁ jako pierwsza Uczelnia techniczna w Polsce otrzymała wyróżnienie HR Excellence in Research, potwierdzające, że Uczelnia stosuje zasady „Europejskiej Karty Naukowca” i „Kodeksu postępowania przy rekrutacji pracowników naukowych”.

Wymagania stawiane kandydatowi:

  • wykształcenie wyższe - magisterskie,
  • dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie,
  • umiejętność analizy i interpretacji aktów prawnych,
  • elastyczność oraz zdolność krytycznego myślenia,
  • komunikatywność, umiejętność pracy w zespole i z interesariuszami zewnętrznymi,
  • umiejętność podejmowania inicjatyw i konsekwencja w działaniu,
  • zdolność szybkiego myślenia i podejmowania decyzji,
  • biegła obsługa pakietu MS Office.


Warunki pracy: (np. wymiar etatu, termin rozpoczęcia pracy):

  • miejsce pracy: Politechnika Łódzka, Instytut Automatyki , Sekretariat
  • stanowisko: samodzielny referent,
  • wymiar etat: jeden pełny etat
  • rodzaj umowy : umowa o pracę
  • planowany termin zatrudnienia : luty 2025 r.


Opis przewidywanego zakresu zadań i obowiązków:

  • wykonywanie prac administracyjno-biurowych związanych z bieżącą działalnością,
  • przyjmowanie i wysyłanie korespondencji: pisma, listy, paczki, poczta e-mail, telefony,
    • zarządzanie dokumentami i sporządzanie pism dotyczących:
    • ogólnej,
    • administracyjnej,
    • dydaktycznej,
  • współpracy z zagranicą
  • prowadzenie dokumentacji prac naukowo-badawczych:
    • publikacji naukowych,
    • wniosków patentowych i patentów,
    • projektów (ewidencja w systemie Skryba oraz przygotowywanie informacji i danych dotyczących planów i sprawozdań z działalności naukowo-badawczej Instytutu),
  • sporządzanie sprawozdań dotyczących zajęć dydaktycznych:
    • przyjmowanie i rejestracja zleceń,
  • współpraca przy sporządzaniu sprawozdania z wykonania zajęć dydaktycznych,
  • przygotowywanie umów cywilnoprawnych na prowadzenie zajęć dla profesorów wizytujących, specjalistów spoza PŁ oraz doktorantów,
  • prowadzenie spraw związanych z ubezpieczeniem mienia oraz współpraca w tym zakresie
    • z brokerem ubezpieczeniowym,
  • wprowadzanie danych dotyczących Instytutu do bazy POL-on w działach:
    • patenty i dokonania,
    • projekty naukowe,
    • laboratoria badawcze i aparatura,
    • inwestycje oraz infrastruktura,
  • obsługa systemu Elektronicznego Zarządzania Dokumentacją w zakresie przygotowywania upoważnień do przetwarzania danych osobowych dla pracowników,
  • inne prace administracyjno-organizacyjne zlecane przez dyrekcję lub kierownika biura.


Oferujemy:

  • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
  • pracę w instytucji o ugruntowanej pozycji na rynku, gwarantującej stabilne i atrakcyjne zatrudnienie,
  • bogaty pakiet świadczeń socjalnych (m.in. „wczasy pod gruszą”, dofinansowanie do wypoczynku letniego i zimowego dla dzieci, dofinasowanie do wycieczek, własne ośrodki wczasowe),
  • grupowe ubezpieczenie na życie,
  • przedszkole na terenie Politechniki Łódzkiej,
  • parking na terenie Politechniki Łódzkiej.


Wykaz wymaganych dokumentów:

  • CV
  • kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
  • klauzula o ochronie danych osobowych,
  • zgoda na przetwarzanie danych osobowych,
  • odpisy/kopie świadectw szkolnych/dyplomów,
  • inne dokumenty potwierdzające posiadane kwalifikacje.


Miejsce, forma i termin składania dokumentów: dokumenty należy przesłać drogą elektroniczną na adres mailowy: elzbieta.pankowska@p.lodz.pl lub pocztą tradycyjną na adres: 90-537 Łódź, ul. Stefanowskiego 18 do dnia 7 stycznia 2025 r.


Liczy się data wpływu dokumentów 7 styczeń 2025 r.


Kandydaci będą mogli dokonać odbioru złożonych przez siebie dokumentów związanych

z rekrutacją przez okres 30 dni od daty zakończenia rekrutacji.


Przewidywany termin rozstrzygnięcia rekrutacji 15 stycznia 2025. r.


W przypadku wysyłania dokumentów drogą tradycyjną, na kopercie należy umieścić adnotację „oferta kandydata do pracy”.