Data dodania
Kategorie aktualności

Specjalista ds. administracyjno-finansowych projektów UE i dydaktyki w Instytucie Inżynierii Materiałowej PŁ

Politechnika Łódzka jest jedną z najlepszych uczelni technicznych w Polsce. Posiada 80-letnią tradycję i doświadczenie w kształceniu kadr i prowadzeniu badań naukowych. Jest atrakcyjnym partnerem dla biznesu. Współpracuje z największymi firmami w kraju i za granicą. Prowadzi badania naukowe na europejskim poziomie, tworzy nowe technologie i patenty przy współpracy z najlepszymi ośrodkami naukowymi na całym świecie. Jednym z filarów zarządzania Politechniką Łódzką jest równe traktowanie pracowników niezależnie od ich płci, wieku, rasy czy innych cech demograficzno-społecznych. W 2016 roku PŁ jako pierwsza Uczelnia techniczna w Polsce otrzymała logo HR EXCELLENCE IN RESEARCH, potwierdzające, że Uczelnia stosuje zasady „Europejskiej Karty Naukowca” i „Kodeksu postępowania przy rekrutacji pracowników naukowych”.

INSTYTUCJA: Politechnika Łódzka, Wydział Mechaniczny – Instytut Inżynierii Materiałowej

MIASTO: Łódź

STANOWISKO: Specjalista ds. administracyjno-finansowych projektów UE i dydaktyki

TERMIN SKŁADANIA OFERT: 11 kwietnia 2025 roku

WARUNKI ZATRUDNIENIA: umowa o pracę na czas określony od dnia 05.05.2025 do dnia 30.06.2025 r. z możliwością przedłużenia (pełen etat).

Podstawowy zakres obowiązków:

  • obsługa projektów - ewidencja kosztów, przygotowywanie danych do raportów rocznych, danych do raportów z zadań, wniosków o płatność, aneksów, uzgadnianie spraw administracyjnych i uzgadnianie sald w Kwesturze, pomoc w przygotowaniu oraz weryfikacja finansowa wniosków o dofinansowanie projektów, udział w kontrolach,
  • obsługa dydaktyczna Instytutu –przydział/rozliczanie zajęć – semestralnych i rocznych, organizacja zajęć – przydziały sal, obsługa spraw związanych z hospitacjami i pracami dyplomowymi, rejestracja i archiwizacja dokumentów;
  • obsługa administracyjna i księgowa studenckich kół naukowych w Instytucie
  • obsługa umów usługowych i podwykonawstw - ewidencja kosztów, wystawianie faktur sprzedażowych, nadzór nad realizacją płatności przez firmy;
  • wystawianie umów o dzieło i zleceń, oraz ewidencja wypłacanych wynagrodzeń i uzgadnianie sald w Kwesturze

Wymagania wobec kandydata:

  • wykształcenie wyższe,
  • co najmniej 2-letnie doświadczenie w realizacji lub kontrolowaniu projektów współfinansowanych ze środków UE,
  • znajomości zasad funkcjonowania funduszy UE,
  • biegła znajomość języka angielskiego
  • znajomość zagadnień związanych z księgowością,
  • biegła umiejętność obsługi komputera szczególnie w zakresie pakietu Office,
  • komunikatywność, rzetelność, umiejętność organizacji pracy.

Mile widziane:

  • znajomość zasad funkcjonowania i przepływu dokumentów na wyższej uczelni, w tym systemów EZD,

Zainteresowanym współpracą z nami oferujemy:

  • umowa o pracę na czas określony (pełen etat, z możliwością dalszej współpracy),
  • możliwość aktywnego rozwoju zawodowego, podnoszenie i nabywanie nowych kwalifikacji,
  • praca w instytucji o ugruntowanej pozycji na rynku, gwarantującej stabilne i atrakcyjne zatrudnienie,
  • bogaty pakiet świadczeń socjalnych (m.in. „wczasy pod gruszą”, dofinansowanie do wypoczynku letniego i zimowego dla dzieci, dofinasowanie do wycieczek, własne ośrodki wczasowe),
  • grupowe ubezpieczenie na życie.
  • przedszkole na terenie uczelni, parking

Osoby przystępujące do konkursu powinny złożyć:

  • CV,
  • List motywacyjny,
  • Wypełniony kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie
  • Podpisana klauzula informacyjna dla kandydatów do pracy w Politechnice Łódzkiej.
  • Podpisana zgoda Kandydata/Pracownika na przetwarzanie danych osobowych (zgodnie z art. 7 RODO).
  • Kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, kwalifikacje i umiejętności.

Miejsce i termin składania ofert:

  • dokumenty aplikacyjne będą przyjmowane do 11 kwietnia 2025r do godziny 15.00 w Sekretariacie Instytutu Inżynierii Materiałowej ul. Stefanowskiego 1/15 90-530 Łódź (bud A18 p.IV, pok. 444) oraz na adres w1i11@adm.p.lodz.pl z dopiskiem w tytule „oferta kandydata do pracy”
  • wprzypadku wysyłania dokumentów drogą tradycyjną, na kopercie należy umieścić adnotację „oferta kandydata do pracy - dane wrażliwe” i przesłać na adres korespondencyjny: Politechnika Łódzka, Instytut Inżynierii Materiałowej, ul. Żeromskiego 116, 90-924 Łódź.

Uwagi:

Aplikacje, które wpłyną po wskazanym terminie nie będą rozpatrywane.

Przewidywany termin rozstrzygnięcia rekrutacji 15 kwietnia 2025r

Procedura rekrutacyjna ma dwustopniową formułę i będzie składać się z następujących etapów:

  • etap 1 – analiza dokumentów rekrutacyjnych dostarczonych przez Kandydatów.
  • etap 2 – rozmowa kwalifikacyjna z wybranymi kandydatami.

Komisja konkursowa zastrzega sobie prawo do kontaktu z wybranymi kandydatami.

Po zakończeniu procedury konkursowej pozostali kandydaci mogą odbierać złożone dokumenty w terminie 30 dni od dnia poinformowania Kandydata o negatywnej weryfikacji dokumentów. Po tym terminie wszystkie oferty podlegają protokolarnemu zniszczeniu.

Instytut Inżynierii Materiałowej PŁ nie odsyła kandydatom złożonych dokumentów.

Dane osoby do kontaktu: Agnieszka Wróblewska-Strzałkowska e-mail: w1i11@adm.p.lodz.pl