Data dodania 02.06.2022 - 13:11
Kategorie aktualności

Specjalista ds. zamówień publicznych w Uczelnianym Centrum Informatycznym Politechniki Łódzkiej

Zakres podstawowych obowiązków:

  1. przygotowywanie, prowadzenie i archiwizowanie dokumentacji związanej z zamówieniami publicznymi;
  2. przygotowywanie i przeprowadzanie postępowań o udzielenie zamówień publicznych na dostawy, usługi, roboty budowlane na podstawie przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych, aktów wykonawczych do ww. ustawy oraz regulaminu wewnętrznego PŁ, w tym:
    1. udział w pracach komisji;
    2. przygotowywanie kompletnych dokumentacji związanych z prowadzonymi postępowaniami we współpracy z pracownikami merytorycznymi (m.in. Specyfikacji Warunków Zamówienia wraz ze zmianami, wyjaśnień treści SWZ, wezwań i zawiadomień kierowanych do Wykonawców);
    3. tworzenie projektów umów na dostawy, usługi i roboty budowlane oraz aneksów do tychże umów w oparciu o przepisy ustawy Pzp, ustawy Kodeks cywilny oraz inne, właściwe dla danego zamówienia przepisy (np. Prawa budowlanego, ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych);
    4. zamieszczanie w Biuletynie Zamówień Publicznych lub przekazywanie Urzędowi Publikacji Unii Europejskiej ogłoszeń o zamówieniu wraz ze zmianami, ogłoszeń o wyniku postępowania, ogłoszeń o wykonaniu umowy;
    5. zamieszczanie dokumentacji postępowania wraz ze zmianami, wyjaśnieniami oraz informacjami, na platformie zakupowej, użytkowanej przez Zamawiającego;
    6. prowadzenie korespondencji zewnętrznej, związanej z prowadzonymi postępowaniami, poprzez platformę zakupową, z której korzysta Zamawiający;
    7. prowadzenie korespondencji wewnętrznej, związanej z prowadzonymi postępowaniami, poprzez system EZD PUW;
    8. współpraca z jednostkami lub zespołami merytorycznymi, wnioskującymi o przeprowadzenie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego;
  3. przygotowywanie oraz publikowanie planu postępowań wraz z aktualizacjami oraz rocznego sprawozdania z udzielonych zamówień;
  4. opisywanie faktur pod względem zamówień publicznych;
  5. prowadzenie rejestrów zamówień oraz umów;
  6. przygotowywanie oświadczeń i wyjaśnień na potrzeby postępowań odwoławczych, związanych z prowadzonymi postępowaniami o udzielenie zamówienia;
  7. przygotowywanie oświadczeń i wyjaśnień na potrzeby czynności kontrolnych przeprowadzanych przez zewnętrzne lub wewnętrzne organy kontroli;
  8. bieżące monitorowanie zmian w przepisach związanych z udzielaniem zamówień publicznych.

Wymagania:

  1. wykształcenie wyższe;
  2. minimum 4-letnie doświadczenie na stanowisku związanym z zamówieniami publicznymi (mile widziane w sektorze szkolnictwa wyższego);
  3. znajomość ustawy Prawo Zamówień Publicznych oraz aktów wykonawczych do tej ustawy;
  4. umiejętność tworzenia projektów umów;
  5. znajomość obsługi komputera, pakietów oprogramowania biurowego (MS Office) oraz urządzeń biurowych;
  6. samodzielność, odpowiedzialność;
  7. umiejętność organizacji pracy i ustalania priorytetów;
  8. umiejętność pracy pod presją czasu.

Oferujemy:

  1. umowę o pracę w pełnym wymiarze;
  2. stabilność zatrudnienia;
  3. możliwość rozwoju zawodowego;
  4. pakiet świadczeń socjalnych.

Zgłoszenia zawierające:

  1. CV,
  2. list motywacyjny,
  3. kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
  4. wypełniony kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie - załącznik 1,
  5. podpisaną klauzulę informacyjną dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie - załącznik 2,
  6. podpisaną zgodę na przetwarzanie danych osobowych - załącznik 3.

prosimy przesyłać na adres e-mailowy: uci@adm.p.lodz.pl do dnia 10.06.2022 r.