Politechnika Łódzka jest jedną z najlepszych uczelni technicznych w Polsce. Posiada ponad 80-letnią tradycję i doświadczenie w kształceniu kadr i prowadzeniu badań naukowych. Jest atrakcyjnym partnerem dla biznesu. Współpracuje z największymi firmami w kraju i za granicą. Prowadzi badania naukowe na europejskim poziomie, tworzy nowe technologie i patenty przy współpracy z najlepszymi ośrodkami naukowymi na całym świecie. Jednym z filarów zarządzania Politechniką Łódzką jest równe traktowanie pracowników niezależnie od ich płci, wieku, rasy czy innych cech demograficzno-społecznych. W 2016 roku PŁ jako pierwsza Uczelnia techniczna w Polsce otrzymała logo HR EXCELLENCE IN RESEARCH, potwierdzające, że Uczelnia stosuje zasady „Europejskiej Karty Naukowca” i „Kodeksu postępowania przy rekrutacji pracowników naukowych”.
Zakres obowiązków:
- przygotowanie szkicu umów na prace remontowo-eksploatacyjne oraz serwisowe, zleceń i nadzór nad ich realizacją;
- sporządzanie obmiarów oraz przygotowanie kosztorysów inwestorskich;
- udział w odbiorach końcowych prac remontowych i eksploatacyjnych;
- przygotowanie postepowań i obsługa umów na dostęp do usług telekomunikacyjnych zawieranych z ramienia administracji kanclerskiej;
- nadzór nad poprawną pracą powierzonych instalacji i systemów niskoprądowych tj instalacji telefonicznych, systemów CCTV, SKD, SSWIN, automatyki bramowej oraz modułu zdalnego sterowania, central telefonicznych, systemu czasu pracy;
- ocena jakości i kompletności dokumentacji projektowej w fazie jej odbioru do celów określania przedmiotów zamówienia w postępowaniach o udzielenie zamówienia publicznego na roboty budowlane, usługi i dostawy;
- współpraca z jednostkami organizacyjnymi PŁ w zakresie prowadzenia i koordynowania pracami instalacyjnymi;
- współpraca z firmami zewnętrznymi przy powstawaniu zleconych projektów;
- nadzór nad prawidłowym i terminowym obiegiem dokumentacji wewnętrznej;
- prawidłowe prowadzenie gospodarki związanej z eksploatacją ogólnouczelnianych instalacji niskoprądowych będących pod nadzorem działu Eksploatacji Budynków i Budowli;
- opracowanie zamówień na materiały związane z eksploatacją uczelni w zakresie działalności działu Eksploatacji Budynków i Budowli;
- przygotowywanie warunków technicznych dla instalacji elektrycznych niskoprądowych i teletechnicznych;
- wykonywanie innych poleceń przełożonego w zakresie powierzonych obowiązków;
Wymagania:
- wykształcenie wyższe, techniczne – preferowane kierunki: elektrotechnika, mechatronika, elektronika i telekomunikacja, automatyka i robotyka, informatyka;
- doświadczenie min. 5 lat na podobnym stanowisku/na danym stanowisku;
- uprawnienia SEP – E (mile widziane: D);
- prawo jazdy kategorii B;
- dobra znajomość środowiska Windows, Linux;
- doświadczenie w pracach z aplikacjami typu WEB;
- dobra znajomość pakietu MS Office, AUTOCAD;
- mile widziana znajomość j. angielskiego, technicznego;
- praktyczna znajomość instalacji elektrycznych w tym niskoprądowych: monitoringu wizyjnego, kontroli dostępu, P-POŻ, sieci komputerowych, sieci światłowodowych, telefonii komórkowych, central telefonicznych nowych generacji w tym telefonii analogowej, cyfrowej oraz VOIP
- dyspozycyjność do sporadycznych wyjazdów w delegację do Ośrodków Wypoczynkowych PŁ na terenie Polski;
- gotowość do pracy w godzinach 7.30 do 15.30 oraz nadzór nad usuwaniem zdarzających się awarii instalacji niskoprądowych po godzinach pracy;
- umiejętność pracy w zespole;
- umiejętność błyskawicznej adaptacji w nowych warunkach pracy;
- zacięcie do elektrotechnologii;
- bardzo dobra samoorganizacja pracy;
- wysoka kultura osobista;
- punktualność;
- sumienność.
Oferujemy:
- zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy;
- praca w instytucji o ugruntowanej pozycji na rynku, gwarantującej stabilne i atrakcyjne zatrudnienie;
- możliwość aktywnego rozwoju zawodowego, podnoszenie i nabywanie nowych kwalifikacji;
- bogaty pakiet świadczeń socjalnych (m.in. „wczasy pod gruszą”, dofinansowanie do wypoczynku letniego i zimowego dla dzieci, dofinasowanie do wycieczek, własne ośrodki wczasowe);
- grupowe ubezpieczenie na życie;
- prywatna opieka medyczna;
- przedszkole i żłobek na terenie Politechniki Łódzkiej;
- parking na terenie Politechniki Łódzkiej.
Wykaz wymaganych dokumentów:
- Curriculum Vitae i list motywacyjny,
- kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie w PŁ,
- klauzula o ochronie danych osobowych,
- zgoda na przetwarzanie danych osobowych,
- dokumenty potwierdzające wymagane wykształcenie (kserokopia, skan w zależności od formy złożenia/przesłania dokumentów),
- inne dokumenty potwierdzające posiadane kwalifikacje.
Miejsce, forma i termin składania dokumentów:
Dokumenty można przesłać w terminie do 9 maja 2025 r. w jeden z dwóch sposobów:
- elektronicznie, poprzez platformę pracuj.pl za pomocą przycisku „aplikuj szybko”;
- droga mailową na adres: andrzej.fratczak@p.lodz.pl , z dopiskiem w tytule: „Oferta kandydata na stanowisko specjalista inżynieryjno-techniczny”.
PŁ zastrzega sobie prawo do powiadomienia o zakwalifikowaniu do dalszych etapów rekrutacji jedynie wybranych kandydatów, a także do niewyłonienia kandydatury do zatrudnienia bez podania przyczyny.