Data dodania
Kategorie aktualności

Specjalista w grupie pracowników administracyjnych w Dziale Analizy i Rachuby Płac

Politechnika Łódzka jest jedną z najlepszych uczelni technicznych w Polsce. Posiada 80-letnią tradycję i doświadczenie w kształceniu kadr i prowadzeniu badań naukowych. Jest atrakcyjnym partnerem dla biznesu. Współpracuje z największymi firmami w kraju i za granicą. Prowadzi badania naukowe na europejskim poziomie, tworzy nowe technologie i patenty przy współpracy z najlepszymi ośrodkami naukowymi na całym świecie. Jednym z filarów zarządzania Politechniką Łódzką jest równe traktowanie pracowników niezależnie od ich płci, wieku, rasy czy innych cech demograficzno-społecznych. W 2016 roku PŁ jako pierwsza Uczelnia techniczna w Polsce otrzymała logo HR EXCELLENCE IN RESEARCH, potwierdzające, że Uczelnia stosuje zasady „Europejskiej Karty Naukowca” i „Kodeksu postępowania przy rekrutacji pracowników naukowych”.


1.    Wymagania stawiane kandydatowi:

  • wykształcenie wyższe,
  • co najmniej 5- letnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku,
  • bardzo dobra znajomość pakietu MS Office (w szczególności MS Word, MS Excel),
  • znajomość Ustawy Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce z dnia 20 lipca 2018 r., przepisów dotyczących rozliczeń podatkowych oraz ubezpieczeń społecznych,
  • obowiązkowość, samodzielność, terminowość,
  • otwartość na rozwój swoich kompetencji,
  • komunikatywność,
  • umiejętność pracy pod presją czasu,
  • umiejętność pracy w zespole.


Dodatkowym atutem będzie:

  • znajomość programu kadrowego - płacowego TETA, 
  • doświadczenie w pracy na uczelni wyższej,
  • komunikatywna znajomość języka angielskiego.

2.    Warunki pracy: 

  • umowa o pracę na czas określony,
  • pełny etat.

Oferujemy:

  • pracę w centrum miasta,
  • parking dla pracowników,
  • bogaty pakiet socjalny,
  • możliwość rozwoju osobistego i podnoszenia kwalifikacji zawodowych,
  • grupowe ubezpieczenie na życie,
  • prywatna opieka medyczna,
  • zdobycie doświadczenia w jednej z czołowych uczelni technicznych w Polsce.

3.    Opis przewidywanego zakresu zadań i obowiązków:

  • sporządzanie wypłat wynagrodzeń, zasiłków i innych należności z tytułu umów o pracę, umów cywilnoprawnych i innych umów,
  • rozliczanie składek na ubezpieczenia społeczne i ubezpieczenie zdrowotne zgodnie z obowiązującymi przepisami,
  • rozliczenia w zakresie podatku dochodowego od osób fizycznych zgodnie z obowiązującymi przepisami,
  • uzgadnianie, we współpracy z Działem Księgowości i Działem Finansowym, stanów rozliczeń i sald rozrachunków z ZUS, Urzędami Skarbowymi oraz rozrachunków z tytułu wynagrodzeń i potrąceń,
  • archiwizowanie dokumentacji płacowej, podatkowej, ZUS,
  • obsługa Pracowniczego Programu Kapitałowego,
  • bieżąca współpraca z jednostkami organizacyjnymi Uczelni.

4.    Wykaz wymaganych dokumentów:

  1. CV,
  2. Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie w Politechnice Łódzkiej (Załącznik nr 1),
  3. Klauzula o ochronie danych osobowych (Załącznik nr 2),
  4. Zgoda na przetwarzanie danych osobowych (Załącznik nr 3),
  5. odpisy/kopie świadectw szkolnych/dyplomów;
  6. inne dokumenty potwierdzające posiadane kwalifikacje.

5.    Miejsce, forma i termin składania dokumentów: 

Dokumenty należy przesłać drogą elektroniczną na adres mailowy: office.kwestor@adm.p.lodz.pl
lub pocztą tradycyjną na adres:
90-543 Łódź,
ul. Żeromskiego 116 bud. A17,
sekretariat Kwestora do dnia 19 maja 2025 r.

Liczy się data wpływu dokumentów do  sekretariatu Kwestora. 

Kandydaci będą mogli dokonać odbioru złożonych przez siebie dokumentów związanych konkursem przez okres 30 dni od daty zakończenia konkursu.

6.    Przewidywany termin rozstrzygnięcia konkursu 31 maj 2025 r.

7.    W przypadku wysyłania dokumentów drogą tradycyjną, na kopercie należy umieścić adnotację „oferta kandydata do pracy”.