Data dodania
Kategorie aktualności

Specjalista/referent w grupie administracyjnej na Wydziale Budownictwa, Architektury i Inżynierii Środowiska Politechniki Łódzkiej

Środowiska Politechnika Łódzka jest jedną z najlepszych uczelni technicznych w Polsce. Posiada 80-letnią tradycję i doświadczenie w kształceniu kadr i prowadzeniu badań naukowych. Jest atrakcyjnym partnerem dla biznesu. Współpracuje z największymi firmami w kraju i za granicą. Prowadzi badania naukowe na europejskim poziomie, tworzy nowe technologie i patenty przy współpracy z najlepszymi ośrodkami naukowymi na całym świecie. Jednym z filarów zarządzania Politechniką Łódzką jest równe traktowanie pracowników niezależnie od ich płci, wieku, rasy czy innych cech demograficzno-społecznych. W 2016 roku PŁ jako pierwsza Uczelnia techniczna w Polsce otrzymała logo HR EXCELLENCE IN RESEARCH, potwierdzające, że Uczelnia stosuje zasady „Europejskiej Karty Naukowca” i „Kodeksu postępowania przy rekrutacji pracowników naukowych”.


1. Zakres obowiązków na zajmowanym stanowisku:

  • prowadzenie ewidencji i gospodarowanie powierzonym majątkiem Jednostki,
  • prowadzenie spraw finansowych związanych z działalnością Jednostki, w tym:
    • prowadzenie rejestru faktur oraz zapewnienie prawidłowego i terminowego obiegu dokumentów związanych z nimi, w tym przekazywanie ich do Kwestury PŁ,
    • wystawianie faktur VAT i not wewnętrznych,
    • sporządzanie kalkulacji dla zleceń zewnętrznych;
  • obsługa delegacji i umów cywilno-prawnych w ramach działalności komercyjnej,
  • prowadzenie spraw związanych z działalnością finansowaną ze źródeł zewnętrznych w zakresie:
    • przygotowanie i realizacja projektów finansowanych ze środków funduszy europejskich oraz innych krajowych i zagranicznych źródeł finansowania projektów,
    • monitorowanie istniejących źródeł finansowania i rozpowszechniania informacji o nich,
    • przygotowanie dokumentacji aplikacyjnych (wniosków, biznesplanów, studiów wykonalności),
    • organizacja, realizacja i zarządzanie projektami,
    • nadzór i bieżąca analiza księgowa nad realizacją projektów,
    • utrzymanie trwałości projektów i sporządzanie sprawozdań,
    • współpraca z podmiotami zewnętrznymi, urzędami i instytucjami,
    • wprowadzanie danych do systemów informatycznych,
  • wykonywanie zadań związanych z obsługą administracyjną badań naukowych i prac rozwojowych;
  • wykonywanie innych, wynikających z zakresu obowiązków służbowych lub nagłej uzasadnionej potrzeby, poleceń wydanych przez bezpośredniego przełożonego.

2. Warunki, jakie powinien spełniać kandydat:

  • wykształcenie minimum średnie;
  • umiejętność obsługi komputera, w tym biegła znajomość pakietu MS Office;
  • bardzo dobra znajomość języka polskiego w mowie i piśmie;
  • preferowana znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie ma poziomie B1/B2;
  • umiejętność redagowania korespondencji urzędowej i prowadzenia dokumentacji;
  • bardzo dobre zdolności komunikacyjne i organizacyjne;
  • sumienność i odpowiedzialność za powierzone zadania;
  • umiejętność pracy w zespole i wysoka kultura osobista;
  • umiejętność pracy pod presją czasu;
  • gotowość do ciągłego uczenia się, poszerzania swojej wiedzy i kompetencji;
  • niekaralność;
  • pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;

3. Kwalifikacje:

  • znajomość zasad udzielania pomocy de minimis oraz pomocy publicznej,
  • doświadczenie w pracy przy realizacji projektów dofinansowanych ze środków UE i innych,
  • znajomość specyfikacji realizacji projektów współfinansowanych ze środków UE i krajowych,
  • obsługa programu SL.

4. Wymagane dokumenty:

  • CV oraz list motywacyjny;
  • kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, kwalifikacje i umiejętności.
  • kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie;
  • klauzula informacyjna dla kandydatów do pracy w Politechnice Łódzkiej;
  • zgoda Kandydata na przetwarzanie danych osobowych (zgodnie z art. 7 RODO).

5. Składanie dokumentów:

Do dnia 04.04.2025 r. do godz.15:00 wymagane dokumenty należy przesłać w formacie PDF na adres e-mail: w6k61@adm.p.lodz.pl, w tytule maila podając „KONKURS – ADMINISTRACJA K61”

6. Uwagi:

  • Aplikacje, które wpłyną po wskazanym terminie nie będą rozpatrywane.
  • Procedura rekrutacyjna ma dwustopniową formułę i będzie składać się z następujących etapów:
    • Etap 1 – analiza dokumentów rekrutacyjnych dostarczonych przez Kandydatów.
    • Etap 2 – rozmowa kwalifikacyjna z wybranymi kandydatami.
  • Komisja konkursowa zastrzega sobie prawo do kontaktu z wybranymi kandydatami.
  • Kandydaci zostaną powiadomieniu o wynikach konkursu mailowo w terminie 7 dni po rozstrzygnięciu pierwszego etapu konkursu.
  • Po zakończeniu procedury konkursowej pozostali kandydaci mogą odbierać złożone dokumenty w terminie 30 dni od dnia poinformowania Kandydata o negatywnej weryfikacji dokumentów. Po tym terminie wszystkie oferty podlegają protokolarnemu zniszczeniu.
  • Katedra Budownictwa Betonowego PŁ nie odsyła kandydatom złożonych dokumentów.
  • Planowany termin zatrudnienia: kwiecień/maj 2025 r.
  • Rozstrzygnięcie konkursu nie jest równoznaczne z nawiązaniem stosunku pracy z Politechniką Łódzką.


7. Oferujemy:

  • zatrudnienie na pełny etat w oparciu o umowę o pracę;
  • pracę w instytucji o ugruntowanej pozycji na rynku, gwarantującej stabilne i atrakcyjne zatrudnienie;
  • możliwość rozwoju zawodowego;
  • bogaty pakiet świadczeń socjalnych (m.in. „wczasy pod gruszą”, dofinansowanie do wypoczynku letniego i zimowego dla dzieci, dofinasowanie do wycieczek, własne ośrodki wczasowe);
  • grupowe ubezpieczenie na życie oraz prywatną opiekę medyczną;
  • przedszkole na terenie Politechniki Łódzkiej;
  • parking na terenie Politechniki Łódzkiej.