Data dodania 08.05.2024 - 14:25
Kategorie aktualności

Zastępca Kanclerza ds. Technicznych Politechniki Łódzkiej

Politechnika Łódzka jest jedną z najlepszych uczelni technicznych w Polsce. Posiada blisko 80-letnią tradycję i doświadczenie w kształceniu kadr i prowadzeniu badań naukowych. Jest atrakcyjnym partnerem dla biznesu. Współpracuje z największymi firmami w kraju i za granicą. Prowadzi badania naukowe na europejskim poziomie, tworzy nowe technologie i patenty przy współpracy z najlepszymi ośrodkami naukowymi na całym świecie. Jednym z filarów zarządzania Politechniką Łódzką jest równe traktowanie pracowników niezależnie od ich płci, wieku, rasy czy innych cech demograficzno-społecznych. W 2016 roku PŁ jako pierwsza Uczelnia techniczna w Polsce otrzymała logo HR EXCELLENCE IN RESEARCH, potwierdzające, że Uczelnia stosuje zasady „Europejskiej Karty Naukowca” i „Kodeksu postępowania przy rekrutacji pracowników naukowych”.


Wymagania stawiane kandydatowi:

Niezbędne wymagania w zakresie kwalifikacji i umiejętności:

  • pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,
  • wykształcenie: wyższe magisterskie na kierunku technicznym,
  • staż pracy: minimum 6 letni staż pracy, w tym 3 na stanowisku kierowniczym lub samodzielnym,
  • znajomość podstaw prawnych funkcjonowania publicznych szkół wyższych oraz praktyka w ich stosowaniu,
  • znajomość ustaw: Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce, Prawo zamówień publicznych, Prawo budowlane, ustawa o finansach publicznych, ustawa o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych;
  • wiedza dotycząca zarządzania zasobami ludzkimi, znajomość obowiązujących zasad ekonomiczno-finansowych, na podstawie których działa uczelnia publiczna,
  • umiejętność posługiwania się komputerowym oprogramowaniem biurowym,
  • doświadczenie w kierowaniu projektami, zarządzaniem administracją, zarządzaniem nieruchomościami,
  • doświadczenie w przygotowaniu, realizacji i optymalizacji inwestycji i remontów budowlanych.

Dodatkowe wymagania:

  • uprawnienia budowlane będą dodatkowym atutem,
  • doświadczenie zawodowe w publicznych szkołach wyższych,
  • umiejętności organizacyjne, negocjacyjne i mediacyjne, kompetencje menadżerskie, myślenie analityczne.

Oferujemy:

  • zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy,
  • praca w instytucji o ugruntowanej pozycji na rynku, gwarantującej stabilne i atrakcyjne zatrudnienie,
  • możliwość aktywnego rozwoju zawodowego, podnoszenie i nabywanie nowych kwalifikacji,
  • bogaty pakiet świadczeń socjalnych (m.in. „wczasy pod gruszą”, dofinansowanie do wypoczynku letniego i zimowego dla dzieci, dofinasowanie do wycieczek, własne ośrodki wczasowe),
  • grupowe ubezpieczenie na życie,
  • prywatna opieka medyczna,
  • przedszkole i żłobek na terenie Politechniki Łódzkiej,
  • parking na terenie Politechniki Łódzkiej.

Opis przewidywanego zakresu zadań i obowiązków:

  • kierowanie administracją i gospodarczą działalnością Uczelni w zakresie wynikającym ze schematu organizacyjnego oraz udzielonego pełnomocnictwa i w ramach przepisów wewnętrznych,
  • nadzór nad pracą bezpośrednio podporządkowanych jednostek organizacyjnych: Działem Eksploatacji Budynków i Budowli oraz Działem Obsługi Inwestycji i Remontów,
  • współpraca z pozostałymi jednostkami uczelnianymi i administracji centralnej
  • nadzór nad przygotowaniem i realizacją inwestycji budowlanych, remontów budynków i budowli oraz konserwacji sieci, instalacji i urządzeń technicznych,
  • przygotowanie rocznego i wieloletniego Planu Inwestycji i Remontów administracji centralnej
  • nadzór nad prawidłową realizacją Planu Rzeczowo-Finansowego oraz Planu Inwestycji i Remontów.

Wykaz wymaganych dokumentów:

  1. Curriculum Vitae i list motywacyjny,
  2. kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie w PŁ,
  3. klauzula o ochronie danych osobowych,
  4. zgoda na przetwarzanie danych osobowych,
  5. oświadczenie o niekaralności,
  6. dokumenty potwierdzające wymagane wykształcenie (kserokopia, skan w zależności od formy złożenia/przesłania dokumentów),
  7. dokumenty potwierdzające wymagany staż pracy (kserokopia, skan w zależności od formy złożenia/przesłania dokumentów),
  8. inne dokumenty potwierdzające posiadane kwalifikacje.

Miejsce, forma i termin składania dokumentów:

Dokumenty można przesłać na trzy sposoby w terminie do dnia 8.06.2024 r.:

  1. elektronicznie, poprzez platformę pracuj.pl za pomocą przycisku „aplikuj szybko”
  2. e-mailem na adres chancellor@adm.p.lodz.pl
  3. pocztą tradycyjną na adres: Kancelaria Politechniki Łódzkiej, ul. Żeromskiego 116, 90 – 924 Łódź.

Na zamkniętej kopercie należy umieścić adnotację „oferta kandydata do pracy na stanowisko Zastępca Kanclerza ds. Technicznych Politechniki Łódzkiej”.

Należy pamiętać, iż decyduje data wpływu oferty do Politechniki Łódzkiej. Dokumenty doręczone po wskazanym terminie nie będą rozpatrywane.

Kandydaci będą mogli dokonać odbioru złożonych przez siebie dokumentów związanych konkursem przez okres 30 dni od daty zakończenia konkursu. PŁ zastrzega sobie prawo do powiadomienia o zakwalifikowaniu do dalszych etapów rekrutacji jedynie wybranych kandydatów, a także do niewyłonienia kandydatury do zatrudnienia bez podania przyczyny.