Politechnika Łódzka jest jedną z najlepszych uczelni technicznych w Polsce. Posiada ponad 75-letnią tradycję i doświadczenie w kształceniu kadr i prowadzeniu badań naukowych. Jest atrakcyjnym partnerem dla biznesu. Współpracuje z największymi firmami w kraju i za granicą. Prowadzi badania naukowe na europejskim poziomie, tworzy nowe technologie i patenty przy współpracy z najlepszymi ośrodkami naukowymi na całym świecie. Jednym z filarów zarządzania Politechniką Łódzką jest równe traktowanie pracowników niezależnie od ich płci, wieku, rasy czy innych cech demograficzno-społecznych. W 2016 roku PŁ jako pierwsza Uczelnia techniczna w Polsce otrzymała logo HR EXCELLENCE IN RESEARCH, potwierdzające, że Uczelnia stosuje zasady „Europejskiej Karty Naukowca” i „Kodeksu postępowania przy rekrutacji pracowników naukowych”.
Miejsce Pracy: Politechnika Łódzka, ul. Żeromskiego 116, Łódź , Klub Seniora PŁ (zatrudnienie w strukturach administracji kanclerskiej)
Wymiar : ¾ etatu
Termin składania ofert: do 30 września 2022 r.
Do zadań osoby zatrudnionej na ww. stanowisku należeć będzie:
- obsługa administracyjna Klubu Seniora: - realizacja prac administracyjno-biurowych na rzecz bieżącej działalności Klubu Seniora,
- przygotowywanie pism oraz ich archiwizacja,
- tworzenie i kontrola kartoteki członków Klubu Seniora,
- przygotowanie i prowadzenie korespondencji KS z różnymi jednostkami PŁ oraz cyklicznej korespondencji zarządu KS z członkami Klubu, - współpraca z Działem Socjalnym i Kwesturą wynikająca z działalności Klubu Seniora PŁ
- prowadzenie spraw finansowych związanych z działalnością Klubu Seniora:
- przyjmowanie składek członkowskich,
- prowadzenie uproszczonej księgowości w związku z posiadanymi przez Klub Seniora PŁ środkami własnymi tworzonymi ze składek członkowskich,
- zapewnienie prawidłowego i terminowego obiegu faktur związanych z realizacją budżetu przyznawanego przez Politechnikę Łódzką na działalność Klubu Seniora PŁ.
- wykonywanie innych, wynikających z zakresu obowiązków służbowych lub nagłej potrzeby, poleceń wydanych przez bezpośredniego przełożonego.
Oczekujemy względem kandydata:
- wykształcenie wyższe,
- doświadczenie w pracy biurowej,
- bardzo dobra znajomość obsługi komputera,
- zdolności komunikacyjne i organizacyjne,
- duża kultura osobista,
- sumienność i odpowiedzialność za powierzone zadania,
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.
Oferujemy:
- pracę w instytucji o ugruntowanej pozycji na rynku,
- stabilne i atrakcyjne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
- niezbędne narzędzia pracy
- atrakcyjne wynagrodzenie w zależności od kwalifikacji
- szeroki pakiet socjalny (m.in. „wczasy pod gruszą”, dofinansowanie do wypoczynku letniego i zimowego dla dzieci, dofinasowanie do wycieczek, własne ośrodki wczasowe),
- prywatna opieka medyczna,
- przedszkole na terenie Politechniki Łódzkiej,
- parking na terenie Politechniki Łódzkiej.
Wymagane dokumenty:
- Curriculum Vitae.
- Dokumenty (kserokopie/skany) potwierdzające przebieg pracy zawodowej, wykształcenie, dodatkowe uprawnienia i kwalifikacje oraz ewentualne referencje.
- Wypełniony kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie – załącznik 1
- Podpisana klauzula informacyjna dla kandydatów do pracy w Politechnice Łódzkiej - załącznik 2 (Klauzula informacyjna dla kandydatów do pracy).
- Podpisana zgoda Kandydata/Pracownika na przetwarzanie danych osobowych (zgodnie z art. 7 RODO) - załącznik 3 (Zgoda na przetwarzanie danych)
Miejsca, formy i terminu składania dokumentów: Dokumenty należy przesłać drogą elektroniczną na adres mailowy: malgorzata.stanowska@p.lodz.pl lub pocztą tradycyjną na adres: Politechnika Łódzka, Dział Administracyjny, Małgorzata Stanowska ul. Żeromskiego 116, 90-924 do dnia 30.09.2022 r.
Kandydaci będą mogli dokonać odbioru złożonych przez siebie dokumentów związanych z rekrutacją przez okres 30 dni od daty zakończenia rekrutacji.
W przypadku wysyłania dokumentów drogą tradycyjną, na kopercie należy umieścić adnotację „oferta kandydata do pracy”.