Data dodania 09.09.2022 - 09:09
Kategorie aktualności

Specjalista/referent w grupie administracyjnej w Katedrze Mechaniki Konstrukcji na Wydziale Budownictwa, Architektury i Inżynierii Środowiska

Politechnika Łódzka jest jedną z najlepszych uczelni technicznych w Polsce. Posiada ponad 75-letnią tradycję i doświadczenie w kształceniu kadr i prowadzeniu badań naukowych. Jest atrakcyjnym partnerem dla biznesu. Współpracuje z największymi firmami w kraju i za granicą. Prowadzi badania naukowe na europejskim poziomie, tworzy nowe technologie i patenty przy współpracy z najlepszymi ośrodkami naukowymi na całym świecie. Jednym z filarów zarządzania Politechniką Łódzką jest równe traktowanie pracowników niezależnie od ich płci, wieku, rasy czy innych cech demograficzno-społecznych. W 2016 roku PŁ jako pierwsza Uczelnia techniczna w Polsce otrzymała logo HR EXCELLENCE IN RESEARCH, potwierdzające, że Uczelnia stosuje zasady „Europejskiej Karty Naukowca” i „Kodeksu postępowania przy rekrutacji pracowników naukowych”.

MIEJSCE PRACY: Politechnika Łódzka, Wydział Budownictwa, Architektury i Inżynierii Środowiska, Katedra Mechaniki Konstrukcji (K-64)

FORMA ZATRUDNIENIA: 1 etat (pełny)

STANOWISKO: specjalista/referent w grupie administracji

DATA OGŁOSZENIA: 08.09.2022r.

TERMIN SKŁADANIA OFERT: 19.09.2022 r. do godz.15:00

OPIS STANOWISKA: Kandydat będzie zatrudniony w sekretariacie Katedry Mechaniki Konstrukcji Politechniki Łódzkiej

Zakres obowiązków na zajmowanym stanowisku:

  • obsługa administracyjna sekretariatu Katedry:
    • realizacja prac administracyjno-biurowych oraz organizacyjnych na rzecz bieżącej działalności Katedry;
    • przygotowywanie pism i dokumentów oraz ich archiwizacja i przechowywanie zgodnie z obowiązującymi przepisami;
    • przygotowywanie dokumentów i nadzór nad ich obiegiem;
    • wprowadzanie i obsługa danych w systemach informatycznych wykorzystywanych obsłudze działalności administracyjnej, naukowej i dydaktycznej Jednostki oraz Uczelni;
    • prowadzenie ewidencji i gospodarowanie powierzonym majątkiem Jednostki.
  • Prowadzenie spraw finansowych związanych z działalnością Katedry, w tym:
    • prowadzenie rejestru faktur oraz zapewnienie prawidłowego i terminowego obiegu dokumentów związanych z nimi, w tym przekazywanie ich do Kwestury PŁ,
    • wystawianie faktur VAT i faktur wewnętrznych,
    • sporządzanie kalkulacji wynikowych dla zleceń zewnętrznych;
  • Prowadzenie spraw osobowych pracowników w zakresie:
    • dokumentacji związanej z zatrudnianiem/zwalnianiem pracowników;
    • ewidencji i sprawozdawczości wykorzystania urlopów wypoczynkowych i zwolnień oraz badań lekarskich;
    • listy obecności;
    • delegacji;
    • przygotowywania wniosków o nagrodach i odznaczeniach.
  • Współpraca z jednostkami organizacyjnymi Wydziału i Uczelni;
  • Wykonywanie zadań związanych z obsługą administracyjną badań naukowych i prac rozwojowych;
  • Wykonywanie innych, wynikających z zakresu obowiązków służbowych lub nagłej uzasadnionej potrzeby, poleceń wydanych przez bezpośredniego przełożonego.

Warunki, jakie powinien spełniać kandydat:

  • wykształcenie wyższe;
  • doświadczenie w pracy w administracji biurowej minimum 12 miesięcy;
  • wskazane doświadczenie w administracji szkolnictwa wyższego;
  • bardzo dobra obsługa komputera, w tym biegła znajomość pakietu MS Office;
  • bardzo dobra znajomość języka polskiego w mowie i piśmie;
  • wskazana dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie;
  • umiejętność redagowania korespondencji urzędowej i prowadzenia dokumentacji;
  • bardzo dobre zdolności komunikacyjne i organizacyjne;
  • sumienność i odpowiedzialność za powierzone zadania;
  • umiejętność pracy w zespole i wysoka kultura osobista;
  • umiejętność pracy pod presją czasu;
  • gotowość do ciągłego uczenia się, poszerzania swojej wiedzy i kompetencji;
  • niekaralność;
  • pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych;
  • znajomość systemów Elektronicznego Zarządzania Dokumentami będzie dodatkowym atutem

Wymagane dokumenty:

  • CV oraz list motywacyjny;
  • odpisy dyplomów i certyfikatów;
  • wypełniony kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie;
  • klauzula informacyjna dla kandydatów do pracy w Politechnice Łódzkiej;
  • zgoda Kandydata na przetwarzanie danych osobowych (zgodnie z art. 7 RODO).

Składanie dokumentów:

Do dnia 19.09.2022 r. do godz.15:00 dokumenty należy:

  • złożyć w zamkniętej kopercie (z dopiskiem: „KONKURS – ADMINISTRACJA K64”) na Wydziale Budownictwa, Architektury i Inżynierii Środowiska PŁ; Al. Politechniki 6, 90-924 Łódź (pok. 105) lub przesłać pocztą na adres Katedry Mechaniki Konstrukcji PŁ (K-64); Al. Politechniki 6, 93-590 Łódź.
  • Wymagane dokumenty należy również przesłać w formacie PDF na adres e-mail: w6k64@adm.p.lodz.pl.

Dokumenty doręczone po terminie nie będą rozpatrywane.


Procedura rekrutacyjna ma dwustopniową formułę i będzie składać się z następujących etapów:

Etap 1 – analiza dokumentów rekrutacyjnych dostarczonych przez kandydatów.

Etap 2- Rozmowa kwalifikacyjna z wybranymi kandydatami


Na rozmowę kwalifikacyjną zostaną zaproszeni wybrani kandydaci.

Kandydaci zostaną powiadomieniu o wynikach konkursu mailowo w terminie 7 dni po rozstrzygnięciu pierwszego etapu konkursu.

Po zakończeniu procedury konkursowej pozostali kandydaci mogą odbierać złożone dokumenty w terminie 1 miesiąca. Po tym terminie wszystkie oferty podlegają protokolarnemu zniszczeniu.

Katedra Mechaniki Konstrukcji PŁ nie odsyła kandydatom złożonych dokumentów.

Planowany termin zatrudnienia: październik/listopad 2022 r.

Rozstrzygnięcie konkursu nie jest równoznaczne z nawiązaniem stosunku pracy z Politechniką Łódzką.

OFERUJEMY:

  • zatrudnienie na pełny etat w oparciu o umowę o pracę;
  • pracę w instytucji o ugruntowanej pozycji na rynku, gwarantującej stabilne i atrakcyjne zatrudnienie;
  • możliwość rozwoju zawodowego;
  • bogaty pakiet świadczeń socjalnych (m.in. „wczasy pod gruszą”, dofinansowanie do wypoczynku letniego i zimowego dla dzieci, dofinasowanie do wycieczek, własne ośrodki wczasowe);
  • grupowe ubezpieczenie na życie;
  • prywatna opieka medyczna;
  • przedszkole na terenie Politechniki Łódzkiej;
  • parking na terenie Politechniki Łódzkiej.