Politechnika Łódzka jest jedną z najlepszych uczelni technicznych w Polsce. Posiada ponad 75-letnią tradycję i doświadczenie w kształceniu kadr i prowadzeniu badań naukowych. Jest atrakcyjnym partnerem dla biznesu. Współpracuje z największymi firmami w kraju i za granicą. Prowadzi badania naukowe na europejskim poziomie, tworzy nowe technologie i patenty przy współpracy z najlepszymi ośrodkami naukowymi na całym świecie. Jednym z filarów zarządzania Politechniką Łódzką jest równe traktowanie pracowników niezależnie od ich płci, wieku, rasy czy innych cech demograficzno-społecznych. W 2016 roku PŁ jako pierwsza Uczelnia techniczna w Polsce otrzymała logo HR EXCELLENCE IN RESEARCH, potwierdzające, że Uczelnia stosuje zasady „Europejskiej Karty Naukowca” i „Kodeksu postępowania przy rekrutacji pracowników naukowych”.
MIEJSCE PRACY: Politechnika Łódzka, Wydział Budownictwa, Architektury i Inżynierii Środowiska, Katedra Mechaniki Konstrukcji (K-64)
FORMA ZATRUDNIENIA: 1 etat (pełny)
STANOWISKO: specjalista/referent w grupie administracji
DATA OGŁOSZENIA: 08.09.2022r.
TERMIN SKŁADANIA OFERT: 19.09.2022 r. do godz.15:00
OPIS STANOWISKA: Kandydat będzie zatrudniony w sekretariacie Katedry Mechaniki Konstrukcji Politechniki Łódzkiej
Zakres obowiązków na zajmowanym stanowisku:
- obsługa administracyjna sekretariatu Katedry:
- realizacja prac administracyjno-biurowych oraz organizacyjnych na rzecz bieżącej działalności Katedry;
- przygotowywanie pism i dokumentów oraz ich archiwizacja i przechowywanie zgodnie z obowiązującymi przepisami;
- przygotowywanie dokumentów i nadzór nad ich obiegiem;
- wprowadzanie i obsługa danych w systemach informatycznych wykorzystywanych obsłudze działalności administracyjnej, naukowej i dydaktycznej Jednostki oraz Uczelni;
- prowadzenie ewidencji i gospodarowanie powierzonym majątkiem Jednostki.
- Prowadzenie spraw finansowych związanych z działalnością Katedry, w tym:
- prowadzenie rejestru faktur oraz zapewnienie prawidłowego i terminowego obiegu dokumentów związanych z nimi, w tym przekazywanie ich do Kwestury PŁ,
- wystawianie faktur VAT i faktur wewnętrznych,
- sporządzanie kalkulacji wynikowych dla zleceń zewnętrznych;
- Prowadzenie spraw osobowych pracowników w zakresie:
- dokumentacji związanej z zatrudnianiem/zwalnianiem pracowników;
- ewidencji i sprawozdawczości wykorzystania urlopów wypoczynkowych i zwolnień oraz badań lekarskich;
- listy obecności;
- delegacji;
- przygotowywania wniosków o nagrodach i odznaczeniach.
- Współpraca z jednostkami organizacyjnymi Wydziału i Uczelni;
- Wykonywanie zadań związanych z obsługą administracyjną badań naukowych i prac rozwojowych;
- Wykonywanie innych, wynikających z zakresu obowiązków służbowych lub nagłej uzasadnionej potrzeby, poleceń wydanych przez bezpośredniego przełożonego.
Warunki, jakie powinien spełniać kandydat:
- wykształcenie wyższe;
- doświadczenie w pracy w administracji biurowej minimum 12 miesięcy;
- wskazane doświadczenie w administracji szkolnictwa wyższego;
- bardzo dobra obsługa komputera, w tym biegła znajomość pakietu MS Office;
- bardzo dobra znajomość języka polskiego w mowie i piśmie;
- wskazana dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie;
- umiejętność redagowania korespondencji urzędowej i prowadzenia dokumentacji;
- bardzo dobre zdolności komunikacyjne i organizacyjne;
- sumienność i odpowiedzialność za powierzone zadania;
- umiejętność pracy w zespole i wysoka kultura osobista;
- umiejętność pracy pod presją czasu;
- gotowość do ciągłego uczenia się, poszerzania swojej wiedzy i kompetencji;
- niekaralność;
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych;
- znajomość systemów Elektronicznego Zarządzania Dokumentami będzie dodatkowym atutem
Wymagane dokumenty:
- CV oraz list motywacyjny;
- odpisy dyplomów i certyfikatów;
- wypełniony kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie;
- klauzula informacyjna dla kandydatów do pracy w Politechnice Łódzkiej;
- zgoda Kandydata na przetwarzanie danych osobowych (zgodnie z art. 7 RODO).
Składanie dokumentów:
Do dnia 19.09.2022 r. do godz.15:00 dokumenty należy:
- złożyć w zamkniętej kopercie (z dopiskiem: „KONKURS – ADMINISTRACJA K64”) na Wydziale Budownictwa, Architektury i Inżynierii Środowiska PŁ; Al. Politechniki 6, 90-924 Łódź (pok. 105) lub przesłać pocztą na adres Katedry Mechaniki Konstrukcji PŁ (K-64); Al. Politechniki 6, 93-590 Łódź.
- Wymagane dokumenty należy również przesłać w formacie PDF na adres e-mail: w6k64@adm.p.lodz.pl.
Dokumenty doręczone po terminie nie będą rozpatrywane.
Procedura rekrutacyjna ma dwustopniową formułę i będzie składać się z następujących etapów:
Etap 1 – analiza dokumentów rekrutacyjnych dostarczonych przez kandydatów.
Etap 2- Rozmowa kwalifikacyjna z wybranymi kandydatami
Na rozmowę kwalifikacyjną zostaną zaproszeni wybrani kandydaci.
Kandydaci zostaną powiadomieniu o wynikach konkursu mailowo w terminie 7 dni po rozstrzygnięciu pierwszego etapu konkursu.
Po zakończeniu procedury konkursowej pozostali kandydaci mogą odbierać złożone dokumenty w terminie 1 miesiąca. Po tym terminie wszystkie oferty podlegają protokolarnemu zniszczeniu.
Katedra Mechaniki Konstrukcji PŁ nie odsyła kandydatom złożonych dokumentów.
Planowany termin zatrudnienia: październik/listopad 2022 r.
Rozstrzygnięcie konkursu nie jest równoznaczne z nawiązaniem stosunku pracy z Politechniką Łódzką.
OFERUJEMY:
- zatrudnienie na pełny etat w oparciu o umowę o pracę;
- pracę w instytucji o ugruntowanej pozycji na rynku, gwarantującej stabilne i atrakcyjne zatrudnienie;
- możliwość rozwoju zawodowego;
- bogaty pakiet świadczeń socjalnych (m.in. „wczasy pod gruszą”, dofinansowanie do wypoczynku letniego i zimowego dla dzieci, dofinasowanie do wycieczek, własne ośrodki wczasowe);
- grupowe ubezpieczenie na życie;
- prywatna opieka medyczna;
- przedszkole na terenie Politechniki Łódzkiej;
- parking na terenie Politechniki Łódzkiej.